تاج:میزبان دو رویداد بین المللی در فوتبال ساحلی خواهیم بود

تاج:میزبان دو رویداد بین المللی در فوتبال ساحلی خواهیم بود
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی برای نخستین بار به میزبانی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، مهدی تاج در ابتدا گفت: فوتبال ساحلی کشور در مسیر پنج سال اخیر خود شاهد پیشرفت های زیادی بوده که این مهم با تلاش همه ارکان فدراسیون و باشگاه های حاضر در لیگ های فوتبال ساحلی به دست آمده است.
وی ادامه داد: بدون شک برنامه ریزی های دقیق و به روز دپارتمان فوتبال ساحلی از عوامل اصلی این روند صعودی بوده که البته برای اجرای آن نیاز به سخت افزارهای بیشتری خواهیم داشت که با اجرای کامل سیستم صدور مجوزدهی به باشگاه های لیگ برتر و دسته یک (CLS)  در سال آینده، در بخش تجهیز ورزشگاه ها نیز شاهد رشد کیفی در سطح کشور خواهیم بود.
رییس فدراسیون افزود: پس از 8 دوره برگزاری لیگ در نهایت از فصل گذشته مسابقات لیگ های برتر و دسته یک بطور رفت و برگشت برگزار شد و حضور پرشور باشگاه های کشور، لیگ فوتبال ساحلی ایران را به عنوان الگویی در سطح جهان مطرح کرد که این موضوع در جلسه مشترک با رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از سوی وی عنوان شد.
تاج در ادامه تاکید کرد: البته برنامه ریزی های ما علاوه بر حفظ روند مثبت فعلی فوتبال ساحلی کشور ، ارتقای هرچه بیشتر آن در آینده را هم شامل می شود. پس از آنکه دپارتمان فوتبال ساحلی در نحوه برگزاری لیگ های برتر ، دسته یک و همچنین رده پایه و فستیوال نونهالان تحول خوبی به وجود آورد، اکنون وقت آن رسیده که در بخش باشگاهی در حوزه بین الملل هم همانند تیم ملی کشورمان اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنیم.
وی افزود: به همین منظور روند اداری این موضوع به مدت 9 ماه با سازمان جهانی فوتبال ساحلی ادامه پیدا کرد تا اینکه در حاشیه رقابتهای جام بین قاره ای 2016 مباحث نهایی را با حضور رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی انجام دادیم. در همین راستا رویدادی با حضور باشگاه های جهان به میزبانی استان یزد خواهیم داشت.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه این رقابت نخستین میزبانی کشورمان در بعد بین المللی باشگاهی را رقم می زند، به همین منظور قدم خوبی برای فوتبال ساحلی ایران خواهد بود. امیدواریم در سال های آتی بتوانیم این مسابقات را در سطوح بالاتر و با تعداد تیم های بیشتری برگزار کنیم و از نخستین تجربه برگزاری این رقابتها جهت توسعه هرچه بیشتر در سال های بعدی استفاده ببریم.
وی افزود: همچنین در استان بوشهر میزبانی مسابقات (PERSIAN CUP) با حضور تیم های ملی معتبر جهان را برعهده خواهیم داشت که با حمایت های وزیر ورزش و جوانان این دو رویداد مهم را برای نخستین بار در فوتبال ساحلی کشورمان برگزار خواهیم کرد.
رییس فدراسیون تاکید کرد: بدون شک میزبانی مسابقات بین المللی دستاوردهای بسیار خوبی برای افزایش تعاملات و سطح کیفی فوتبال ساحلی کشور به دنبال دارد و می توان از آن به عنوان یک کلاس آموزشی برای مربیان و بازیکنان فعال در لیگ فوتبال ساحلی کشور استفاده کرد.
وی در ادامه درباره حمایت ویژه مسئول امور توسعه فوتبال ساحلی فیفا از برنامه های فوتبال ساحلی ایران ، گفت: در حاشیه رقابتهای جام بین قاره ای جهان در دبی نشست خوبی با برنت رحیم –مسئول امور توسعه فوتبال فیفا داشتیم که وی ضمن ابراز خرسندی از برنامه های مدون فوتبال ساحلی کشورمان آن را نقطه عطفی در فوتبال ساحلی جهان عنوان کرد. برنت رحیم همچنین حمایت خود و فیفا از توسعه هرچه بیشتر فوتبال ساحلی در ایران را بطور رسمی اعلام کرد و برای تحقق این موضوع 800 عدد توپ فوتبال ساحلی به کشورمان اختصاص یافته که با نظر دپارتمان فوتبال ساحلی نسبت به توزیع توپ ها بین باشگاه های فوتبال ساحلی کشور اقدام خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون در پایان با اشاره به موفقیت تیم ملی و استمرار 4 ساله رنکینگ جهانی گفت: این موفقیت بزرگ حاصل تلاشها و همکاری های همه نهاد ها و ارگانهای مختلف، رسانه ها و حضور و همراهی همیشگی  مردم علاقمند به فوتبال کشور است که ضمن تشکر و قدردانی به همه آنها تبریک می گویم.


۵ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.