دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با خانواده شهید قویدل

دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با خانواده شهید قویدل
رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با خانواده شهید کوروش قویدل پدر یکی از قهرمانان رشته قایقرانی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیومرث هاشمی و رباب شهریان،رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بهمراه طاهره علی آبادی عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک با حضور در منزل شهید کوروش قویدل با همسر و دختر این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.
هاشمی در ابتدای این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست وظیفه هر کدام از ما است و باید به نوعی این وظیفه را انجام دهیم.
همانطور که پیش از این در اخبار هم اعلام شد دختر این شهید بزرگوار با پیگیری ویژه تمرینات و طی کردن پروسه ورزش قهرمانی جهت رسیدن به سکوهای بزرگ داخلی و خارجی هم آرزوی پدرش را جامه عمل می پوشاند و هم نام و یادش را زنده نگه می دارد.
وی در ادامه افزود: وظیفه ما هم پیروی از راه شهدای بزرگوار است تا بتوانیم رهروان خوبی باشیم و بتوانیم در راستای اهداف بزرگ آنان گام برداریم. حضور ما در اینجا هم جزئی از همین وظیفه است؛ جامعه ورزش چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن هر جا که لازم بوده حضوری موثر داشته اند و بی شک خانواده شهدا را هم تنها نخواهند گذاشت.
انشاله دختر این شهید بزرگوار با حمایتهای کمیته، فدراسیون و همت خود و مادر بزرگوارش بتواند هم راه قهرمانی و هم الگو بودن را بعنوان یادگار این شهید به درستی بپیماید.
رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تقدیر و تشکر از مادر شهید قویدل به جهت حمایتهای همه جانبه از دخترش برای پیگیری منظم تمرینات گفت: در اینکه راسپینا قویدل اراده ای آهنین دارد و تصمیم گرفته تا آرزوی پدرش یعنی رسیدن به سکوهای بزرگ ورزشی را فتح کند شکی نیست. اما نباید حمایتهای مادر فداکار و دلسوز وی که در تمامی زمینه های تحصیلی و ورزش قهرمانی و حتی تغذیه و روحی نقش داشته را نیز نادیده بگیریم.
وی در ادامه یاد آرو شد: من به شخصه از طرف خودم، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ضمن ادای احترام به آن شهید بزرگوار از تلاشهای مادر راسپینا و همچنین اراده پولادین این قهرمان تقدیر و تشکر کرده و اعلام می کنم که جهت هر گونه حمایت و پشتیبانی در کنار شما خواهیم بود.
همسر شهید قویدل نیز در پایان این دیدار ضمن تشکر از توجه مسئولین کمیته ملی المپیک و حضورشان در منزل شهید گفت: حضور شما قطعا انگیزه من و راسپینا را برای ادامه این راه سخت بیشتر خواهد کرد. تمام تلاشمان را می کنیم تا یادگار این شهید بتواند الگویی مناسب برای تمام همسن و سالانش باشد که در این زمینه هیچ فردی به اندازه خود راسپینا علاقمند و ثابت قدم نیست. مطمئنم او می تواند با پیگیری خوب تمرینات در کنار تحصیل به جایگاههای بالایی در عرصه قهرمانی ست یابد.
در پایان این دیدار و ملاقات لوح افتخاری از سوی کمیته ملی المپیک به همسر شهید و هدیه ای به راسپینا قویدل که به تازگی عنوان قهرمانی کشور را بدست آورده اهداء گردید.گفتنی است در این دیدار خانم فرحناز امیر شقاقی، نایب رئیس فدراسیون نیز حضور داشتند.

۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.