خلیل رشید محمدزاده: در صورت موافقت فدراسیون از 21 آذرماه اولین اردوی ما آغاز می‌شود

خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه در صورت موافقت فدراسیون از 21 آذرماه اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برپا خواهد شد گفت: در حدود 40 تا 45 فرنگی‌کار را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم تا در طی دو هفته تقریبا بهترین‌های آن‌ها را برای اردوی بعد مشخص کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در سطح خوبی برگزار شد. نفرات مستعدی در قم شناسایی شدند که از نظر فنی و آمادگی جسمانی در حد قابل قبولی هستند ولی به هرحال ضعف‌هایی هم دارند که باید در اردوهای تیم ملی آن‌ها را برطرف کنیم. متأسفانه به دلیل اینکه ما در رده‌ی نونهالان به صورت رسمی کار نمی‌کنیم در رده‌ی نوجوانان باید هم انرژی بسیار زیادی صرف کنیم و هم اینکه احتمال دارد افرادی که در کشتی فرنگی می‌توانند به کشتی‌گیران با استعدادی تبدیل شوند در رده‌ی نونهالان به سمت رشته‌های دیگر کشیده شوند.
وی افزود: مطمئنا از فدراسیون خواهیم خواست تا رده‌ی نونهالان را مجددا احیا کند چراکه این به نفع کشتی فرنگی کشور است.
خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه در قم به همراه دیگر اعضا کمیته فنی نظارت دقیقی را بر روی کنترل وزن نوجوانان انجام داده است تصریح کرد: این موضوع را به دقت پیگیری کردیم. در همه جای دنیا یک تا دو کیلوگرم کم کردن در رده‌ی نوجوانان موضوع کاملا علمی و طبیعی است ما در قم موردی را ندیدیم که فردی بیشتر از این اندازه وزن کم کرده باشد.
عضو کمیته‌ی فنی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در اولین اردوی ما که به احتمال فراوان در صورت موافقت فدراسیون از 21 آذرماه آغاز خواهد شد 40 تا 45 نفر به اردو دعوت خواهند شد که پس از گزینش نفرات، برای اردوی بعد تعداد کمتری را انتخاب خواهیم کرد. این موضوع همین‌طور ادامه خواهد داشت تا اینکه بالاخره یک تیم را برای مسابقات گزینشی المپیک نوجوانان در سنگاپور آماده کنیم.
 

۸ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.