رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان تایلند / کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز توسط کمانداران نونهال، نوجوان و جوان

رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان تایلند / کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز توسط کمانداران نونهال، نوجوان و جوان
در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران نونهال، نوجوان و جوان موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان و در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است کماندار کشورمان تا این لحظه موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند.
نتایج به دست آمده به شرح زیر است:
در ریکرو نوجوانان پسران و در مرحله یک چهارم؛ امیرعلی دایی در این مرحله و با نتیجه 7 بر 3 مغلوب وحید بهدانی شد. بهدانی در نیمه نهایی با کمانداری از مالزی به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 5 این کماندار را شکست داد.
بهدانی همچنین در فینال این رقابت‌ها در برابر کمانداری از مغولستان به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 2 دیدار را به مغولستان واگذار کرد و به مدال نقره جام جهانی تایلند دست یافت.
در بخش ریکرو دختران، فاطمه حاجی الله‌یار که در مرحله یک چهارم با کمانداری از مغولستان دیدار داشت با نتیجه 6 بر صفر این کماندار را شکست داد. شهرزاد صالحی همچنین در مرحله یک چهارم با نتیجه 6 بر صفر به کمانداری از تایلند باخت و در همین مرحله مریم کریمی‌نژاد توانست با نتیجه 6 بر 2 یاسمن سپهوندیان را شکست دهد. وی در نیمه نهایی با نتیجه 6 بر صفر دیدار را به فاطمه حاجی الله‌یار واگذار کرد.
حاجی‌ الله‌یار در مرحله فینال مقابل کمانداری از تایلند به میدان رفت و توانست با نتیجه 7 بر 3 این کماندار را شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.
همچنین مریم کرمی‌نژاد در مرحله رده‌بندی مقابل کمانداری از سریلانکا به میدان رفت و با نتیجه 6 بر صفر این کماندار را شکست داد و به مدال برنز دست پیدا کرد.
در ریکرو نونهالان پسران و در مرحله یک چهارم سیدابوالفضل حسینی با حریفی از مالزی دیدار کرد و با نتیجه 6 بر 2 توانست این کماندار را شکست دهد. وی در نیمه نهایی در برابر کمانداری از مالزی به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 5 توانست این حریف را مغلوب خود کند و راهی فینال شود. او در فینال در برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 4 توانست او را شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.
در ریکرو نونهالان دختران و در مرحله یک چهارم، مطهری پوربرقی توانست با نتیجه 6 بر 4 کمانداری از تایلند را شکست دهد و وارد مرحله نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله دیدار را به کمانداری از مالزی واگذار کرد و در رده‌بندی با نتیجه 6 بر صفر دیدار را واگذار کرد و به جایگاه چهارم دست یافت.
همچنین خان محمدی دیگر کماندار کشورمان در مرحله یک چهارم دیدار را با نتیجه 6 بر صفر به تایلند واگذار کرد.
کامپوند آزاد جوانان و در مرحله یک چهارم؛ دانیال حیدرزاده در برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه 142 بر 141 این کماندار را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله در برابر کمانداری از چین با نتیجه 143 بر 140 رقابت را واگذار کرد و در رده‌بندی در برابر گیسا بایبوردی قرار گرفت و با نتیجه 140 بر 141 او را شکست داد و به مدال برنز جام جهانی تایلند دست یافت.
همچنین در ادامه رقابت‌ها آرمین پاکزاد دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم با نتیجه 139 بر 137 کماندار تایلند را شکست داد و در نیمه نهایی در برابر گیسا بایبوردی قرار گرفت و با نتیجه 142 بر 140 او را شکست داد و راهی فینال شد.
پاکزاد در فینال در برابر کمانداری از چین به میدان رفت و با نتیجه 138 بر 144 رقابت را واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.