تقدیر کیومرث هاشمی از نویسنده کتاب "المپیک در مدرسه"؛ارسال فایل کتاب به کمیته بین المللی المپیک

تقدیر کیومرث هاشمی از نویسنده کتاب "المپیک در مدرسه"؛ارسال فایل کتاب به کمیته بین المللی المپیک
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عصر روز گذشته از نویسنده کتاب "المپیک در مدرسه" تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "المپیک در مدرسه" عنوان کتابی است که فاطمه جمشیدی گوهری، معلم پژوهنده برتر کشور و با هدف آموزش نحوه معرفی و شناساندن اهداف المپیک به دانش آموزان نگاشته شده و شامل مفاهیم کلی از منشور و جنبش المپیک و شیوه های نوین آموزش در این مقوله می باشد.
عصر روز گذشته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن دعوت از این معلم پژوهشگر و علاقمند از وی تقدیر و تشکر بعمل آورد.
هاشمی در این دیدار به برنامه ها و اهداف ویژه کمیته بین المللی المپیک در برنامه 2020 توماس باخ اشاره کرد و گفت: پیش از این هم بارها اعلام کردیم که دور جدید رویه و محوریت فعالیتهای کمیته بین المللی المپیک بر روی قشر نوجوان و جوان متمرکز شده تا با آشنا نمودن آنان با اهداف جنبش المپیک بتوان اخلاق، روح پهلوانی،برادری و برابری مورد تاکید منشور المپیک را در ورزش تمامی کشورهای دنیا حاکم کرد.
لذا هر گونه فعالیتهای فرهنگی و ارزشی اینچنینی می تواند در تربیت نسل جوان بخصوص در دنیای مدرن امروزی ارزشمند و قابل تقدیر باشد. امروزه ظهور بی رویه بازیهای کامپیوتری و شبکه های مجازی در کنار مزیت ها و امکانات خوبی که بهمراه دارد می تواند تهدیدی بالقوه برای این نسل و قشرجوان از تمامی جوامع باشد که این وظیفه ما و تمامی نهادهای مرتبط با موضوع ورزش و سلامت و جوانان است تا باترغیب و تشویق افراد متخصص و علاقمند همانند خانم جمشیدی گوهری گامهایی موثر و هدفمند بردارند.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این بانوی معلم و پژوهشگر و اهدای لوح تقدیر و سپاس به وی، یادآور شد: این اطمینان را به شما می دهیم که با ارسال فایل این کتاب خوب به کمیته بین المللی المپیک در معرفی آن به جامعه بین المللی ورزش هم ماموریت خود را انجام دهیم ضمن اینکه به پاس قدردانی از زحمات ارزشمند شما ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا در یکی از سفرهای ورزشی در کنار یک تیم ورزشی به تورنمنتی بین المللی اعزام شوید.
فاطمه جمشیدی گوهری نیز در این نشست اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این فعالیت و کار من دیده شد و مورد استقبال کمیته ملی المپیک قرار گرفت. نشست امروز و استقبال شما باعث دلگرمی من و خیلی از دوستانی که بی ادعا در حال پژوهش و کمک به نسل جوان هستند می گردد و به همین دلیل از شما تشکر می کنم. این قول را هم می دهم که با پشتکار و انگیزه بیش از پیش به فعالیتهای پژوهشی در زمینه مسایل پرورشی ادامه دهم.
ناهید کریمی مدیر کمیته آموزش کمیته ملی المپیک هم که در این نشست حضور داشت ضمن تشکر از خانم گوهری اعلام داشت که تعداد قابل ملاحضه ای از این کتاب با دستور رئیس کمیته ملی المپیک خریداری و در اختیار دانشجویان و شرکت کنندگان در دوره های مختلف آموزشی این کمیته قرار می گیرد.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.