تفتیان مدال هایش را به موزه امام رضا اهدا می کند

تفتیان مدال هایش را به موزه امام رضا اهدا می کند
حسن تفتیان : زندگی ام را از امام رضا دارم و همه دارایی ام پیشکش این وجود مقدس و نازنین است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ، حسن تفتیان دونده و رکورد دار 100 متر کشورمان در اقدامی تحسین برانگیز قرار است صبح روز سه شنبه با حضور در موزه آستان قدس رضوی مدال هایش را به موزه امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیم نماید.
به همین بهانه پای حرف های دلنشین سفیر یوزپلنگ ایرانی نشستیم. حسن تفتیان که در زادگاهش یعنی شهر تربت حیدریه به سر می برد در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم به چنین کاری گرفته است، گفت: ما خراسانی ها وابستگی خاصی به امام رضا(ع) داریم و چون در مسابقات نیز با توسل به ایشان به موفقیت رسیدم و توانستم به مدال های ارزشمندی که همه زندگی و دار و ندارم هستند برسم، اکنون می خواهم دینم را به این وجود مقدس ادا کنم و حاصل تلاش شبانه روزی خود را به محضر ایشان پیشکش نمایم.
وی افزود: همان طور که می دانید کسب مدال در دو و میدانی، آن هم در دوی سرعت بسیار دشوار است اما علاقمندم تا این دارایی ام را به حضرت رضا(ع) که ارتباط معنوی تنگاتنگی دارم، تقدیم نمایم. سریع ترین مرد ایران صحبت هایش را این گونه ادامه داد و گفت:در حساس ترین شرایط تمرین و مسابقه، زمانی که خودم و خدای خودم حضور دارم به ایشان متوسل می شوم و خدا را شکر همیشه لطف ایشان شامل حالم بوده و همواره توانسته ام با کمک از این امام گره گشا، به خواسته هایم برسم.
تفتیان در پاسخ به این سوال که اگر باز هم موفق به کسب مدال شوی آنها را هم به موزه امام رضا(ع) اهدا خواهی کرد، گفت: به طور حتم این کار را انجام خواهم داد و امیدوارم که این بار با کمک این امام بزرگوار بتوانم مدال های المپیک و جهانی را کسب کرده و آنها را به ایشان اهدا نمایم چرا که همه توفیقاتم از خیر و برکت حضرت رضا(ع) بوده، هست و خواهد بود.
وی در پایان از مسوولین و به خصوص تولیت محترم آستان قدس رضوی جناب آیت الله رییسی و مسوولین سپاه امام رضا(ع) که موجبات این امر خیر را فراهم آورده اند تشکر و قدردانی کرد.
 
 

۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.