نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا:ایران در ورزش تیراندازی پیشروست

نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا:ایران در ورزش تیراندازی پیشروست
نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا با تجلیل از میزبانی ایران در نهمین دوره مسابقات سلاح های بادی حضورپررنگ نوجوانان و جوانان در این دوره از مسابقات را نشانه آینده درخشان قاره آسیا در این ورزش دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی ؛ نماینده رسمی رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا در ادامه با اشاره به تجهیزات بسیار خوب فدراسیون تیراندازی در کشورمان گفت: بار اولی که من به ایران سفر کردم سال ۱۹۷۴ و به عنوان تیرانداز بود و ما در سالن های ۲۵ و ۵۰ متر مسابقه دادیم. اما امروز پس سال ها به عنوان نماینده رسمی رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا بازگشته ام و شاهد توسعه و امکانات بسیار خوبی در کشور شما هستم.
وی با تاکید برا این نکته که ایران یکی از بهترین و مجهزترین سالن های دنیا را دارد اضافه کرد: این امکانات در بسیاری از کشورهای آسیایی وجود ندارد و می توان جمهوری اسلامی ایران را از کشورهای پیشرو آسیایی در زمینه استاندارهای تیراندازی و مربی گری دانست.
وی در پاسخ به این سوال که کنفدراسیون آسیا برای ارتقاء کیفیت استانداردهای کشورهای عضو چه اقداماتی انجام می دهد پاسخ داد: کنفدراسیون تیراندازی آسیا برای برخی از کشورها که بضاعت کمتر دارند در کنار کمک های مالی دوره های رایگان برگزار می کند. امام خوشبختانه فدراسیون تیراندازی ایران نه تنها به این کمک ها نیاز ندارد بلکه می توان تجهیزات فنی و انسانی آن را مطابق استانداردهای جهانی دانست.
نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا با تجلیل از میزبانی کشورمان تاکید کرد: حضور نوجوانان و جوانان کشورهای مختلف در تمامی بخش های مسابقات این نوید را به ما می دهد که در سال های آینده و در رقابت های بین المللی آسیایی ها از بخت های بزرگ قهرمانی محسوب می شوند.
وی در پایان فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران از موثرترین اعضاء کنفدراسیون آسیا دانست و افزود: من به عنوان یک پاکستانی با ایران و ایرانیان احساس نزدیکی بسیاری دارم و امیدوارم با برگزاری چنین مسابقاتی سطح این ورزش در آسیا ارتقاء پیدا کند.
۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.