16 تیم در رقابت های جام باشگاه های کشتی فرنگی حضور می یابند

16 تیم در رقابت های جام باشگاه های کشتی فرنگی حضور می یابند
صادق گودرزی گفت: 16 تیم برای حضور در رقابت های جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، صادق گودرزی مسئول ارتباط مردمی- رسانه ای مسابقات جام باشگاه های کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 18 و 19 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
وی افزود: 16 تیم شامل باشگاه هایی از کشورهای لهستان، روسیه، کرواسی، ترکیه، بلاروس، اوکراین، قرقیزستان، آمریکا، صربستان، رومانی، آلمان، ارمنستان، دو تیم از مجارستان و بیمه رازی و سیناصنعت ایذه نمایندگان ایران، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: این رقابت ها با ابتکار ایران و به منظور رشد و توسعه هرچه بیشتر کشتی در دنیا و از برنامه های حفظ همیشگی کشتی در المپیک از دو سال گذشته راه اندازی شد، با توجه به استقبال خوب کشورها و همچنین سطح مطلوب آن، مورد حمایت اتحادیه جهانی قرار گرفته و این اتحادیه جام باشگاه های جهان را بعنوان یکی از مسابقات اصلی در تقویم خود قرار داده است.
نایب قهرمان جهان ادامه داد: حضور تیم هایی از کشورهای مطرح کشتی دنیا از جمله روسیه و آمریکا و همچنین برگزاری این رقابت ها در شهر بوداپست مجارستان نشان می دهد که این مسابقات مورد پذیرش جهان کشتی قرار گرفته است.
گودرزی در مورد میزبانی مجارستان از این رقابت ها اظهار کرد: مجارستان یکی از کشورهایی است که بیشترین میزبانی های کشتی را در بالاترین سطح آن انجام می دهد و شهر بوداپست تاکنون میزبان مسابقات مهم جهانی و اروپایی بوده است و بلافاصله پس از برگزاری جام باشگاه های جهان، مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی را بر عهده دارد و مطمئنا شرایط و سطح برگزاری مسابقات بسیار بالا خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته تیم های ایرانی قهرمان این رقابت ها شده اند، امیدوارم امسال نیز نماینده کشورمان در این مسابقات که در شرایط سخت تری برگزار می شود، عنوان قهرمانی را بدست آورد.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.