دیداردبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا با شاهرخ شهنازی

دیداردبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا با شاهرخ شهنازی
سیف الدین پاتوا عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی و دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا با دبیرکل کمیته ملی المپیک در محل کمیته دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این دیدار شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا و عضو هیات رییسه جهانی این رشته ابراز داشت: آفریقا قاره بزرگی است و با توجه به استعدادهای بالقوه ای که در آن است می تواند به سمت پیشرفت در این رشته ورزشی حرکت کند .
وی ادامه داد : اگرچه بیشتر مدالهای این رشته در المپیک توسط اروپائیان بدست می آید ولی با توسعه این رشته،استعدادیابی و سرمایه گذاری می توانیم این معادله را در آینده تغییر دهیم .
وی همچنین از تغییر در هیات رئیسه فدراسیون جهانی و حرکت به سمت تعادل بیشتر در سطوح مدیریتی این رشته صحبت کرد و افزود : ما باید تلاش کنیم تا ترکیب هیات رئیسه فدراسونهای جهانی ازنمایندگان قاره ها به طور عادلانه تشکیل شود .
در ادامه سیف الدین پاتو عضو هیات رئیسه فدراسیون  جهانی قایقرانی  نیز ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران،دستاوردهای این سفر را بسیار مفید دانست و افزود : همانگونکه که شما اشاره کردید ما به دنبال توسعه این رشته در آفریقا هستیم و تصمیم داریم بازیهای ساحلی آفریقا را نیز راه اندازی کنیم و در این زمینه قطعا  توصیه های شما راهنمای خوبی برای ما خواهد بود .
لازم به توضیح است در این نشست دنیا مالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی نیز حضور داشت.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.