جام جهانی موی تای2016 کازان- روسیه؛4 نقره و 10برنز دستاورد موی تای از کاپ جهانی کازان

جام جهانی موی تای2016 کازان- روسیه؛4 نقره و 10برنز دستاورد موی تای از کاپ جهانی کازان
رقابت های جام جهانی موی تای از عصر روز سه شنبه به وقت محلی در ورزشگاه بزرگ شهر کازان- روسیه با حضور کشور های صاحب نام جهان آغاز شد و عصر روز گذشته در روز پنجم و پایان این رقابتها میکاییل امیری در وزن 67 کیلو گرم جوانان توانست با کسب مدال نقره این وزن جمع مدال های ایران را به عدد 14 برساند تا پرونده تیم های ملی موی تای در کازان روسیه با 14 مدال بسته شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های رزمی، در ادامه این رقابت ها میکاییل امیری در وزن منهای 67 کیلو گرم جوانان با قبول شکست درمقابل حریف روس توانست با کسب مدال نقره این وزن جمع مدال های ایران را به عدد 14 برساند.
 گفتنی است پیش از این سجاد ستارنژاد منهای57 کیلوگرم جوانان که پیش از این در برابر محمت الکیلز ترک به پیروزی رسید و فینالیست شد، در سومین روز پیکارها در فینال برای تصاحب مدال طلا به مصاف الک بیگن ترک رفت و با پیروزی حریف به مدال نقره وزنش دست یافت.
آرش دلیخون در وزن منهای 60 کیلوگرم جوانان با برتری بر حریف ازبک در روز نخست به مصاف آیان اورینبای قزاق رفت و به فینال رقابت ها راه یافت، دلیخون برای تصاحب مدال طلا  با مارک ولویچ روس به رقابت پرداخت و با باخت به مدال نقره رسید.
 سید محمدرضا انصاری نماینده وزن منهای 71 کیلوگرم جوانان در مصاف آندراس سهواکس از کشور کزوو به پیروزی رسید و فینالیست شد، انصاری برای رسیدن به گردن آویز طلا با چانگلا دیمتری روس مبارزه کرد و در نهایت پس از پیروزی حریف، گردن آویز نقره به نام او ثبت شد.
جمال مدنی در وزن منهای 57 کیلوگرم بزرگسالان در مقابل مخممادجون کوچکورو ازبکستانی پیروز شد و جمع ۴ نفر برتر رسید، او امروز به مصاف کنستانتین ترسیان بدلیل آسیب دیدگی از مقابله با حریف بازماند و به مدال برنز رسید.
 مهرداد صیادی در وزن منهای 5/63کیلوگرم بزرگسالان در مصاف بخزودآمانوول ازبک پیروز شد و به جمع چهار نفر برتر دست یافت، صیادی در سومین روز مسابقات به مصاف پاول واترن روس رفت و با قبول شکست مقابل او به مدال برنز رسید.
کاوه سلیمانی در وزن منهای 67 کیلوگرم بزرگسالان ازایران پس از پیروزی بر حریف ترک خود در روز نخست در مصاف با علی نظری ازافغانستان پیروز شد و به جمع ۴نفر برتر وزنش رسید،کاوه  در سومین روز کاپ جهانی با سرهی کولیبا اوکراینی در یک مبارزه شانه به شانه ای به لطف داوران مغلوب حریف شد و به مدال برنز دست یافت.
حسین نصیری در وزن منهای 51 کیلوگرم بزرگسلان که در روز نخست در مصاف با حریف ازبک خود به پیروزی دست یافت بود روز گذشته با اسلانیک زیکرو روس روبرو شد و به برتری بدلیل آسیب دیدگی به توصیه پزشک و مربی از ادامه بازی بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.
محمد قاعدی نماینده وزن منهای 75 کیلو گرم در مقابل حریف پرتغالی باخت و به مدال برنز رسید.
فاطمه یاوری در وزن منهای51 کیلوگرم طی سه راند مبارزه شانه به شانه در نهایت مغلوب حریف لهستانی خود شد و به مدال برنز این وزن بسنده کرد.
سعیده غفاری در وزن منهای 60 کیلوگرم که پیش از این از سد حریف اوکراینی گذشته بود به  آنبل روسی باخت و کسب مدال برنز این رویداد بسنده کرد.
امیرحسین اکبری در وزن منهای54 کیلوگرم جوانان در خانه اول جدول با استراحت به مصاف انگیلیویل الکیل از کشور ترکیه رفت و مغلوب حریف ترک شد تا یک مدال برنز دیگر در کارنامه ایران قرار گیرد.
علی محرابی نماینده وزن منهای 5/63 کیلوگرم جوانان در مصاف با روسلان زایوکان قزاقستانی مغلوب شد و به مدال برنز رسید.
مهدی شمعی در وزن منهای 81 کیلوگرم جوانان در مصاف با ماهاسون توکر از ترکیه مغلوب شد و به مدال برنز این وزن دست یافت.

۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.