قاضی رئیس کمیته پیشکسوتان وحسینی رئیس توسعه همگانی فدراسیون ووشو شد

سید احمد حسینی به عنوان مسئول کمیته توسعه ورزش همگانی و سید نعمت اله میرسعیدقاضی بعنوان رئیس کمیته پیشکسوتان ووشو انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ جلسه تشکیل کمیته پیشکسوتان و قهرمانان و انتخاب مسئول این کمیته با حضور دکتر علی نژاد، صیاد حیدری دبیر فدراسیون، محمدرضا پورغلامی نژاد کارشناس خبره، مهرداد شیرازی رئیس کمیته داوران، توحید اسدیان مربی تیم ملی تالوی جوانان، حسین اوجاقی مدیر فنی تیم های ملی، قدرت اله داودی مسئول سبک فن زی چوان، علی جهانگیری عضو کمیته فنی، حسین حضرتی رئیس کمیته مربیان و میرسعید قاضی مسئول سبک جیت کاندو JKDA به منظور بهبود روند وضعیت رفاهی و اقتصادی پیشکسوتان و قهرمانان ووشو برگزار شد.
در این نشست حاضرین در جلسه ضمن تمجید از روند پیروزی های تیم ملی ووشو در رقابت های برون مرزی از انتصاب مجدد دکتر علی نژاد در فدراسیون ووشو ابراز خرسندی کردند و ایشان نیز با تقدیر از پیشکسوتان، با تجربه های ورزش ووشو و قهرمانان، نقش آن ها را در ثبت موفقیت های این فدراسیون انکارناپذیر خواند. در پایان این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر و انجام رأی گیری سید نعمت اله میرسعیدقاضی با اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان و قهرمان انتخاب و منصوب شد. مأموریت این کمیته پیگیری فعالیت های اقتصادی در جهت رفاه پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ووشو است.

۷ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.