تلاش برزیل برای معرفی المپیک به کودکان محلات فقیر نشین ؛امضا تفاهم نامه لندن و ریودو برای بهره گیری از معلومات یکدیگر برای میزبانی المپیک

تلاش برزیل برای معرفی المپیک به کودکان محلات فقیر نشین ؛امضا تفاهم نامه لندن و ریودو برای بهره گیری از معلومات یکدیگر برای میزبانی المپیک
کودکان محله فقیرنشین " روچینها" در ریو دو ژانیرو به لطف دائره فرهنگی کمیته ملی المپیک برزیل توانستند اطلاعاتی پیرامون ورزش المپیک کسب نمایند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این کودکان دربین آن دسته از کودکانی قرار داشتند که از پشتیبانی " Reaction Institute " با سازمان غیردولتی ، NGO ، به ریاست "فلاویو کانتو" دارنده مدال برنز جودوی المپیک در سال 2004 برخوردار می باشند.
 در حدود یکصد کودک به تماشای نوارهای ویدئویی از بازی های المپیک پرداخته ، از کمیته ملی المپیک وسائل ورزشی دریافت نموده و در فعالیت های تفریحات سالم و نمایشات جودو شرکت نمودند. کمیته ملی المپیک همچنین به ما اطلاع داده است که " اوبیدا هوسنی اولو واکمی" از کمیته ملی المپیک نیجریه پیرامون بازی های مدارس که در برزیل برگزار می شود از این کشور بازدید بعمل آورده است نامبرده بعنوان عضو برنامه ناظرین بین المللی در "لوندرینا" و "مارینگا" خواهد بود. سرانجام آنکه قرارداد همکاری در اوائل ماه نوامبر بین برزیل و انگلستان به امضا رسید. این قرارداد که توسط "لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا" رئیس جمهور برزیل و "گوردون براون " نخست وزیر انگلستان امضا شد زمینه هایی نظیر انتقال معلومات ، تبادل اطلاعات پیرامون سازماندهی رویدادهای ورزشی در هر دو کشور و برنامه بازدیدهای یافته ها را زیر پوشش دارد.

۷ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.