پایان حرکت یکضرب دسته 69 کیلوگرم ،ذعاب برنز گرفت، سلطانی چهارم شد

پایان حرکت یکضرب دسته 69 کیلوگرم ،ذعاب برنز گرفت، سلطانی چهارم شد
رقابت وزنه برداران نوجوان کشورمان در گروه (A) دسته 69 کیلوگرم در حرکت یکضرب با کسب مدال برنز برای اسحاق ذعاب همراه بود و حسین سلطانی نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ سومین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سالن آرنای شهر توکیو برگزار شد. حسین سلطانی و اسحاق ذعاب دو نماینده وزنه برداری تیم ملی نوجوانان کشورمان راس ساعت10:30 به وقت تهران  در گروه (A) رقابتهای دسته 69 کیلوگرم به روی تخته رفتند.

اسحاق ذعاب وزنه بردار بوشهری تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در حرکت یکضرب وزنه های 119 و 125 کیلوگرم را مهار کرد ولی وزنه 127 کیلویی را نتوانست بالای سر ببرد تا در حرکت یکضرب به مدال برنز رسید.حسین سلطانی نیز فقط وزنه 124 کیلویی را در حرکت یکضرب مهار کرد و نتوانست وزنه های 127 و 129 کیلوگرم را به نام خود ثبت کند تا در جایگاه چهارم بایستد.

همچنین ایرانی های مقیم ژاپن در سالن برگزاری مسابقات برای تشویق و حمایت ملی پوشان نوجوان و جوان کشورمان حضور داشتند.معارفه دسته 69 کیلوگرم رقابتهای آسیایی نوجوانان و جوانان با تشویق ذعاب و سلطانی از سوی تماشگران ایرانی همراه بود.

گفتنی است؛ دراین وزن "ژاخانشاه آریستانبک" از قزاقستان با ثبت وزنه 128 کیلورگم صاحب مدال طلا شد. "نیگوینگ" وزنه بردار ویتنام نیز با ثبت وزنه 126 کیلوگرم صاحب مدال نقره آسیا شد.

لازم به ذکر است که" آلبرت لیندر" وزنه بردار تیم ملی جوانان قزاقستان نیز با 142 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد.

۲۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.