رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا 2016توکیو ؛قضاوت رضا خانی دردوئل آسیایی آینده سازان

رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا 2016توکیو ؛قضاوت رضا خانی دردوئل آسیایی آینده سازان
منوچهر رضاخانی رییس کمیته داوران کشورمان که یکی از داوران با سابقه وزنه برداری به شمار می رود، بعنوان نماینده جامعه داوری کشورمان رقابت وزنه برداران نوجوان و جوان را در توکیو قضاوت می کند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به قنل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ هجدهمین دوره رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و سی امین دوره رقابتهای وزنه برداری جوانان قاره آسیا از دیروز در سالن (آرنای) شهر توکیو آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
برهمین اساس و ضمن حضور کامل ملی پوشان دو رده سنی (نوجوانان وجوانان) کشورمان در این دوره از پیکارها، منوچهر رضاخانی رییس کمیته داوران و داور درجه یک بین المللی کشورمان بعنوان نماینده جامعه داوری وزنه برداری ایران در این رویداد مطرح بین المللی حضور یافته و از ابتدا با حضور در مسابقات ، رقابت وزنه برداران نوجوان و جوان را قضاوت می کند.

همچنین لازم به ذکراست؛ مهدی خالقی مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون وزنه برداری که وی نیز از داوران بین المللی این رشته ورزشی در کشورمان به شمار می رود،همراه با رضاخانی به عنوان ( گوینده مسابقات) جزو گروه داوری این دوره از پیکارها به شمار می رود.

۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.