دکتر سعیدلو:هندبال در مدارس رشد پیدا می کند

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به همراه مسئولان سازمان ازامکانات فدراسیون هندبال بازدیدکرد و با مسئولان آن به گفت وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،دکتر سعیدلو با مسئولان فدراسیون هندبال در خصوص جایگاه این ورزش در بین قشر جوان جامعه گفت وگو و از امکانات این مجموعه بازدید کرد.
رییس سازمان تربیت بدنی در جمع مسولان فدراسیون هندبال گفت:دراین رشته باید در بعد همگانی و قهرمانی براساس برنامه ریزی علمی پیش برویم تا ضمن ارتقاء سطح سلامت مردم ،در زمینه قهرمانی نیز پیشرفت کنیم .
دکترسعیدلو با تاکید بر لزوم توسعه زیرساختها برای این فدراسیون ادامه داد :دراین زمینه باید مربیانی با دانش روز دنیا به کارگرفت تا در کنار انگیزه جوانان به ورزش بتوانیم در این رشته گام بلندی به سوی جلو برداریم .
وی با اشاره به شرایط منحصر به فرد ورزش هندبال خواستار برنامه ریزی دقیق برای این رشته شدوافزود: قطعا سازمان تربیت بدنی از این رشته همانند سایر رشته های ورزشی حمایت خواهد کرد، چرا که امیدواریم بستری فراهم آید تاجوانانمان بیشتر به این رشته جذاب گرایش پیدا کنند.
دکتر سعیدلو اظهار داشت:ورزش هندبال از رشته های جمعی است که با مهارت بسیار بازی می شود،مسئولان فدراسیون باید با هماهنگی مسئولان آموزش وپرورش شرایطی را برای حضور این رشته جذاب ورزشی در مدارس فراهم کنند تا شاهد رشد این رشته و کشف استعدادهای جدید باشیم.


۷ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.