پس از بازدید از شهرهای شیگاگو،توکیو و ریودو ژانیرو؛هیئت نمایندگی IOC از استادیوم سانتیگو برنابئو و دیگر اماکن ورزشی مادرید بازدید کرد

پس از بازدید از شهرهای شیگاگو،توکیو و ریودو ژانیرو؛هیئت نمایندگی IOC   از استادیوم سانتیگو برنابئو و دیگر اماکن ورزشی مادرید بازدید کرد
کمیسیون ارزشیابی کمیته بین المللی المپیک به ریاست "نوال المتوکل" چهارشنبه هفته گذشته از تاسیسات ورزشی مادرید، چهارمین داوطلب میزبانی بازی های المپیک 2016 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ " آلبرتو رویز گالاردون" شهردار مادرید و "جیم لیساوتسکی" منشی دولتی در امور ورزش به اتفاق 13 هیئت نمایندگی از کمیته بین المللی المپیک ازاستادیوم المپیک( برگزار کننده مسابقات دوومیدانی)، استادیوم سانتیگو برنابئو(برگزار کننده فینال تورنمنت فوتبال)،غرفه ژیمناستیک،مرکز هاکی و بخشی از دهکده های المپیک بازدید کردند.
بر اساس این گزارش؛ هیئت نمایندگی کمیته بین المللی المپیک از محل مرکز رسانه های خبری و قابلیت دسترسی به پایگاه های ورزشی  برای ورزشکاران پارالمپیکی در تمامی تاسیسات اعلام رضایت کرد.
آقای لیساوتسکی در ادامه ی این بازدید گفت: پایتخت اسپانیا بهترین  طرح را ازبین کلیه شهرهای میزبان، برای برگزاری بازی های المپیک 2016 داشته است.وی همچنین از احساس رضایت هیئت نمایندگی کمیته بین المللی المپیک از تاسیسات ورزشی مادرید اعلام خرسندی کرد.
گفتنی است؛ هیئت نمایندگی کمیته بین المللی المپیک روز دوشنبه به مادرید، پایتخت اسپانیا رسید،شهری که می بایست مورد بازدید این هیئت پس از شیکاگو،توکیو و ریودوژانیرو قرار می گرفت.
بازدید این هیئت نمایندگی روز گذشته به پایان رسید.کمیسیون ارزشیابی باید گزارشی را از این بازدید در ماه سپتامبر ارائه تا سرانجام شهر میزبان بازی های المپیک 2016 در تاریخ 2 اکتبر در کپنهاگ دانمارک تعیین گردد.
 توکیو،شیکاگو،ریودو ژانیرو و مادرید چهار نامزد میزبانی المپیک 2016 فکر می کنید شانس کدام یا بیشتر است.

 

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.