استقبال رییس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی ووشو در فرودگاه امام خمینی(ره)؛هاشمی:ووشو ایران از لحاظ فنی بعد از چین دومین قدرت جهانی است

استقبال رییس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی ووشو در فرودگاه امام خمینی(ره)؛هاشمی:ووشو ایران از لحاظ فنی بعد از چین دومین قدرت جهانی است
تیم ملی ووشو کشورمان که در رقابتهای جهانی ساندا بعنوان نایب قهرمانی جهان دست یافته بود در فرودگاه امام خمینی (ره)مورد استقبال کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و خانم رباب شهریان نائب رییس اول کمیته و معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی در مراسم استقبال  از سانداکاران ایران٬ تصریح کرد: از اینکه ووشوکاران ایران افتخار دیگری بدست آوردند خوشحال هستم و نایب قهرمانی جام جهانی را به خانواده این رشته تبریک می گویم.

وی افزود: ووشوی ایران از لحاظ فنی بعد از چین نایب قهرمان جهان و دومین قدر جهانی تلقی می شود و دکترعلی نژاد نیز با جایگاه مهمی که در فدراسیون جهانی و آسیایی دارد به پیشرفت ووشوی ایران کمک زیادی کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه ورزش ایران به مدال آوری ووشو در مسابقات مختلف امید دارد٬ گفت: برنامه ریزی خود را برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آغاز کرده ایم و ووشو یکی از رشته هایی است که حساب ویژه ای روی مدال آوری آن داریم.

تیم ملی 7 نفره  ووشو کشورمان که به همراه مهدی علینژاد رییس فدراسیون ووشو عازم شهر شین از کشور چین شده و با کسب 4 طلا و 3 نقره بعنوان نایب قهرمانی جام جهانی ساندا دست یافت.

۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.