تیم جوانان به رقابت های جهانی روسیه اعزام نمی شود/اردوهای این تیم پیگیری خواهد شد

تیم جوانان به رقابت های جهانی روسیه اعزام نمی شود/اردوهای این تیم پیگیری خواهد شد
نایب رییس فدراسیون بوکس از اعزام نشدن تیم بوکس جوانان به رقابت های جهانی روسیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛روح الله حسینی  در خصوص عدم اعازم تیم جوانان به رقابت های جهانی روسیه گفت: کادر فنی تیم ملی جوانان در تمرینات پیش از رقابت های قهرمانی کشور، تاحدود زیادی نفرات اصلی این تیم را گزینش کرده بود که متاسفانه بیش از 70 درصد این بوکسورها در رقابت های قهرمانی کشور عملکرد قابل قبولی نداشتند.
وی افزود: برای حضور در رقابت هایی در کلاس جهانی شرایط خاصی لازم است و ما از ابتدا قرار بود پس از رقابت های قهرمانی کشور در خصوص اعزام این تیم به میدان جهانی تصمیم گیری کنیم.در جلسه کمیته فنی که پس از قهرمانی کشور برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که اعزام شدن این تیم به رقابت های قهرمانی جهان روسیه به صلاح این تیم و البته فدراسیون نیست.
نایب رییس فدراسیون بوکس در خصوص آینده تیم جوانان گفت: اردوهای این تیم از روز جمعه همین هفته پیگیری می شود و ما برنامه خاصی برای تیم جوانان داریم. این تیم را مانند چند ماه پیش که به اوکراین فرستادیم، به یک تورنمنت سطح بالا اعزام میکنیم تا با بوکسورهای کشورهای دیگر مبارزه کنند.
حسینی در پایان تصریح کرد: جوانان آینده بوکس کشور هستند و مطمئن باشند ما روی آنها حساب ویژه ای برای سالهای آینده باز می کنیم.

۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.