مشکات الزهرا صفی به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا رسید

مشکات الزهرا صفی به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا رسید
مشکات الزهرا صفی نماینده نوجوان کشورمان در رقابت های تنیس غرب آسیا با غلبه بر سید یک مسابقات توانست به مرحله نیمه نهایی برسد.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس: مسابقات زیر ۱۳ سال غرب آسیا به میزبانی اردن در حال برگزاریست  و نمایندگان کشورمان در بخش دختران و پسران به مصاف حریفان آسیایی خود رفتند.
در نخستین دیدار مشکات الزهراء صفی از ایران با هایاکاز لبنان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) به پیروزی رسید و در دیگر دیدار این
مرحله ملینا مهرانی هم با نتیجه(۴-۶و۰-۶ ) بازی رو به حریف اردنی خود واگذار کرد و سهراب دکمه چین هم با نتیجه( ۳-۶ و ۴-۶) بازی خود را به پیرا از سوریه باخت.
در ادامه رقابتهای نیز علی یزدانی در جدول رده بندی به مصاف یحریف خوداز قطر رفت و توانست با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) برابر حریف خود به برتری
رسید و ملینا مهرانی هم در جدول رده بندی حریف سوریه ای خودش رو با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶ ) شکست داد.

در بخش دونفره دختران نیز تیم ایران به مصاف تیم دونفره اردن رفت  و با نتیجه (۷-۱۰ و ۶-۳ و۳-۶ ) فاتح میدان شد.

در ادامه این رقابت ها امروز ( ۱۲ آبان ماه)  مشکات الزهارا صفی با جانا الخطیب از اردن برای رسیدن به فینال دیدار می کند ،ملینا مهرانی برای کسب رتبه پنجم به مصاف برنده بازی لبنان و افغانستان خواهد رفت , سهراب دکمه چین برای رسیدن به رتبه پنجم پسران به مصاف حریفانی از لبنان و عراق میرود و علی یزدانی برای کسب رتبه هفدهم امروز با محمد عمر از اردان روبرو خواهد شد . در جدول دو نفره هم تیم دختران  کشورمان برای رسیدن به مرحله فینال به مصاف تیم لبنان خواهند رفت و تیم پسران ایران نیز برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره افغانستان میروند.

این مسابقات از ۸ لغایت ۱۹ آبان ماه به میزبانی اردن برگزار می شود و تنیسورهای کشورمان با ترکیب سهراب دکمه چین ، علی یزدانی ، مشکات الزهراء صفی
و ملینا مهرانی در این از مسابقات شرکت می کنند.

یاد آور می شود: سرپرستی تیم های ملی کشورمان بر عهده فرشاد صفتی است و فرشید زیدی نیز به عنوان سرمربی تنیسورهای کشورمان را همراهی می کند.

۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.