برای نخستین بار در کشور؛افتتاح دوره فنی سه گانه المپیک سولیداریتی

برای نخستین بار در کشور؛افتتاح دوره فنی سه گانه المپیک سولیداریتی
نخستین دوره فنی سه گانه المپیک سولیداریتی از روز گذشته با حضور 25 نفر از مربیان این رشته و دو نفر از مدرسان بین المللی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم افتتاحیه این دوره روز گذشته در آکادمی ملی المپیک با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته،سردار صبور رییس فدراسیون سه گانه و 25 نفر از مربیان حاضر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای واحد سولیداریتی کمیته ملی المپیک و فدراسیون سه گانه در برگزاری این دوره و همچنین برنامه های سولیداریتی کمیته ملی المپیک در برگزاری دوره های فنی و آموزشی برای نهادها و فدراسیون های مختلف ورزشی ابراز داشت:هدف از برگزاری چنین دوره هایی آنهم با حضور مدرسان بین المللی ارتقا توان و دانش فنی مربیان و اساتید جامعه ورزش کشور برای نیل به اهداف عالیه ورزش کشور و رشد و توسعه در ابعاد قهرمانی و همگانی است و امیدواریم مربیان عزیز قدر این دوره ها را دانسته و بخوبی از این فرصت،بهره لازم را ببرند.
وی ادامه داد:همچنین جا دارد از تلاشها و پیگیریهای سردار صبور ریاست محترم فدراسیون در برگزاری این دوره برای مربیان قدردانی بعمل آورم چرا که مسئولان فدراسیون سه گانه به جد و امگیزه فراوان،پیگیر برگزاری چنین دوره ای برای ارتقا فنی مربیان خود بودند و امیدوارم با همکاری سولیداریتی کمیته ملی المپیک و فدراسیون سه گانه،شاهد برگزاری دوره خوبی برای این عزیزان باشیم.
دوره فنی سه گانه سولیداریتی براین نخستین بار برای مربیان این رشته در کشور از سوی سولیداریتی کمیته ملی المپیک برگزار و 25 مربی زیر نظر دو مدرس بین المللی میلوس پتلین از کشور اسلونی و نیک مک فرسون از آفریقای جنوبی بمدت 7 روز با توجه به شرایط خاص این رشته،در مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در خاتمه به مربیان حاضر سرتی کی فیت سولیداریتی داده و حتی 17 نفر از مربیان این دوره از سوی فدراسیون جهانی خود،گواهینامه ارتقا درجه دریافت خواهند نمود.
مهدی گودرزی نائب رییس فدراسیون سه گانه مدیر این دوره بوده و خانم ناهید کریمی مدیر واحد المپیک سولیداریتی، ناظر این دوره فنی می باشند.
 

۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.