نجمه آبتین:هدفم کسب مدال در گوانگجو بعنوان نخستین زن کماندار ایرانی است

نجمه آبتین:هدفم کسب مدال در گوانگجو بعنوان نخستین زن کماندار ایرانی است
هر چند نتوانستم به مسابقات اندونزی اعزام شوم ولی تمام تمرکزم را بر روی آماه سازی خود جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگجو قرار داده ام.

نجمه آبتین، نخستین کماندار زن ایرانی در المپیک پکن ضمن بیان مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت:از آنجایی که اسمم در میان کمانداران اعزامی به مسابقات اندونزی نبود تمام تمرکزم را بر روی بازیهای داخل سالن ویتنام گذاشتم و در بخش تیمی موفق به کسب مدال هم شدیم بخصوص که این اولین تجربه بین المللی داخل سالن ما بود.
وی ادامه داد:هر چند در مدتی کوتاه از اردو ها دور بودم ولی چند مدتی است که تمرینات خود را بطور جدی پیگیری می کنم تا بتوانم بعنوان نخستین زن کماندار ایرانی در بازیهای گوانگجو مدال بگیرم.
ملی پوش ریکرو تصریح کرد:البته برای موفقیت در بازیهای گوانگجو می بایست عوامل متعددی در کنار هم قرار گیرند تا بتوان مدال کسب کرد وظیفه من هم به عنوان ورزشکار تمرین کردن است و در این زمینه کوتاهی نمی کنم.
دارنده برنز تیمی بازیهای داخل سالن آسیا در پاسخ به این سئوال که در گوانگجو شانس کسب مدال تیمی مابیشتر است یا انفرادی تصریح کرد:من تمام تلاشم اینست که در این بازیها اولین مدال انفرادی بانوان را در تیروکمان کسب کنم ولی در بخش تیمی هم شانس کسب مدال داریم  البته باید ببینیم به هنگام مسابقه چه شرایطی برایمان پیش می آید.

۴ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.