رقابت های بین المللی اسلواکی؛امین احمدیان از کسب مدال بازماند / صعود تا مرحله یکچهارم نهایی انفرادی و دونفره

رقابت های بین المللی اسلواکی؛امین احمدیان از کسب مدال بازماند / صعود تا مرحله یکچهارم نهایی انفرادی و دونفره
مسابقات آزاد بین المللی نوجوانان که از روز شنبه در براتیسلوا اسلواکی آغاز شده بود امروز با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در این رقابت ها که در سه بخش تیمی ، انفرادی و دونفره برگزار شد امین احمدیان ملی پوش کشورمان که از اردوی تدارکاتی در مجارستان راهی براتیسلوا شده بود بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشت . او در رقابت های تیمی که با یک بازیکن از اسلواکی هم تیمی بود موفق شد در هر سه مسابقه تیمی بدون باخت در رقابت های انفرادی چهره برتر گروه هفتم مسابقات باشد . احمدیان در پیکارهای تیمی موفق شد همه بازیکنان تیم های آلمان ، چک و لهستان را شکست دهد ولی باخت های هم تیمی او باعث شد نتوانند به مرحله دوم صعود کنند .
 
در رقابت های انفرادی نیز احمدیان که از مرحله گروهی معاف بود در مرحله حذفی موفق شد ابتدا 3 بر صفر مقابل لیبریون از فرانسه به برتری دست یابد ، در بازی دوم احمدیان 3 بر 1 کوینتین جاک کویس از بلژیک را مغلوب کرد تا به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات راه یابد ولی در این مرحله با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مغلوب جولیس کاوالی از فرانسه شود و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازبماند .
 
احمدیان در دیدارهای دونفره بهمراه دیوید تورنر از سوئد یار خود در رقابت های دونفره به مصاف حریفان خود رفتند که با استراحت در دور اول ، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم جمهوری چک به پیروزی دست یافتند ، تیم دونفره احمدیان و تورنر در مرحله بعد نیز موفق شدند 3 بر صفر مقابل تیم بلژیک به پیروزی دست یابند تا به جمع هشت تیم برتر دوبل مسابقات راه پیدا کنند . در این مرحله به مصاف تیم چین تایپه سید یک مسابقات رفتند که با شکست 3 بر صفر مقابل این تیم از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های دونفره بازماندند .
 
در این رقابت ها صمد تدبیری سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان هدایت امین احمدیان را بر عهده دارد . مسابقات بین المللی نوجوانان اسلواکی دارای رنکینگ جهانی برای بازیکنان بود .
 
امین احمدیان و صمد تدبیری بلافاصله از اسلواکی راهی بوداپست مجارستان می شوند تا در رقابت های بین المللی نوجوانان و جوانان این کشور حاضر شوند .
 
اعزام احمدیان به اردوی مجارستان و مسابقات بین المللی براتیسلوا و بوداپست در راستای پیشتوانه سازی برای تیم ملی انجام شده است .
 
گفتنی است امین احمدیان با 15 سال سن موفق شده بود در رقابت های داخلی کشور تا دسته برتر بزرگسالان ایران نیز صعود کند .   
 
 
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.