افتخاری دیگر برای شطرنج ایران؛هستی خسروی به مدال برنز رقابتهای جهانی شطرنج دست پیدا کرد/ کسب یک نقره و یک برنز دیگر در رقابتهای حل مسئله

افتخاری دیگر برای شطرنج ایران؛هستی خسروی به مدال برنز رقابتهای جهانی شطرنج دست پیدا کرد/ کسب یک نقره و یک برنز دیگر در رقابتهای حل مسئله
نمایندگان شایسته شطرنج ایران در رقابتهای قهرمانی شطرنج نونهالان جهان بخ یک مدال ارزشمند برنز در رده سنی زیر 8 سال دختران دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسوین شطرنج، دور پایانی مسابقات شطرنج نونهالان قهرمانی جهان روز گذشته در گرجستان برگزار شد. در مهمترین دیدار هستی خسروی پرشانس ترین شطرنجباز ایران در دور آخر مقابل بخت نخست قهرمانی از روسیه به پیروزی رسید و موفق شد مدال برنز رده سنی زیر 8 سال را به خود اختصاص بدهد.

همچنین در رده سنی زیر 12 سال مطهره اسدی که در یک قدمی کسب مدال قرار داشت علیرغم پیروزی در دور پایانی به مقام چهارم رسید.

همچنین در رقابتهای حل مسئله که در روز استراحت این مسابقات برگزار شده بود سیده ستاره سبط رسول در رده سنی زیر 12 سال دختران نایب قهرمان شد و بردیا دانشور در رده سنی زیر 10 سال سوم شد.

رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی زیر 12 سال جهان از 28 مهر تا  9 آبان به میزبانی باتومی گرجستان برگزار شد. ایران نیز با ترکیب 17 شطرنج‌باز در دو بخش دختران و آزاد در این مسابقات حضور داشت.

مانی جاهدی، ایلیا زمردیان، بردیا دانشور، سوشیانت نجات‌پور، علی نوری، آرتین اشرف، علا نوری، رضا مهدوی، پرنیان قمی، آرتمیس محجوب، هستی خسروی، زهرا حمدالهی، مطهره اسدی، سیده ستاره سبط رسول، فاطمه خدادادی، تیام ابراهیمی و پرتو کوچک‌زاده نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات بودند.

۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.