میزبانی 370 نفری تهران از 15 کشور؛افتتاحیه رقابتهای بین المللی جام پایتخت با حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

میزبانی 370 نفری تهران از 15 کشور؛افتتاحیه رقابتهای بین المللی جام پایتخت با حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران
رقابتهای بین المللی شطرنج جام پایتخت با حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، رئیس فدراسیون شطرنج، رئیس هیات شطرنج استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان و علاقه مندان به این رشته آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، رقابتهای بین المللی شطرنج پایتخت از عصر روز گذشته 4 آبان ماه با شرکت 370 شطرنجباز از 15 کشور به میزبانی تهران آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این رقابتها ایلیومژینوف رئیس فدراسیون جهانی شطرنج، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج ،سادات منصوری سرپرست دبیری فدراسیون و مجتبی دانشفر رئیس هیات شطرنج استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان و پیشکسوتان و علاقه مندان این رشته حضور داشتند.

این مسابقات در سه جدول A،B و C  با حضور اساتید بزرگ و بین المللی  خارجی و ایرانی و رده های سنی زیر 14 سال برگزار می شود.

دور نخست این رقابتها روز گذشته برگزار شد و دور دوم نیز از ساعت 17 امروز پیگیری می شود.جام بین المللی شطرنج پایتخت تا 11 آبان ماه ادامه دارد.

۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.