مشهد، میزبان بیست و یکمین دوره پیکارهای زنان هوگوپوش

مشهد، میزبان بیست و یکمین دوره پیکارهای زنان هوگوپوش
بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان «جام سفیر کره‌جنوبی» از صبح روز جمعه (7 آبان‌ماه) به مدت دو روز و به میزبانی هیات تکواندوی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  وبه نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان از صبح جمعه (7 آبان‌ماه) با حضور 210 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از 31 استان کشور در مجموعه ورزشی «شهید بهشتی» شهر مشهد برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور پیدا کرده‌اند.

مبارزات گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) روز جمعه (7 آبان‌ماه) و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+) روز پایانی رقابت‌ها، شنبه (8 آبان‌ماه) پیگیری می‌گردد.

سال گذشته و در بیستمین دوره این رقابت‌ها، تیم گیلان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 65 امتیاز قهرمان شد، تیم تهران الف با 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز و کسب 65 امتیاز بعنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم البرز با 2 مدال طلا و 2 نقره و کسب 50 امتیاز سوم شد.

گفتنی است؛ از مدال آوران این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان دعوت خواهد شد.

۵ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.