با شکست نزدیک برابر هندوستان/ تیم ملی کبدی ایران نایب قهرمان جهان شد

با شکست نزدیک برابر هندوستان/ تیم ملی کبدی ایران نایب قهرمان جهان شد
پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان که با حضور ۱۲ کشور در احمد هندوستان در حال برگزاری بود و در نهایت با نایب قهرمانی تیم ملی کبدی ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان با حضور ۱۲ کشور در شهر احمد آباد هندوستان از روز ۱۶ مهر آغاز شد و در نهایت تیم های ایران و هندوستان با پیروز مقابل کره جنوبی و تایلند عصر امروز برگزار کننده دیدار فینال بودند.
تیم ایران در دیدار فینال با ترکیب فاضل اتراچالی، محمداسماعیل مقصودلو، ابوذر مهاجر، معراج شیخ، ابوالفضل مقصودلو، فرهاد رحیمی و سلیمان پهلوان مقابل هند صف آرایی کرد و در ادامه عباس کروکی، محسن مقصودلو و محمد تقی پائین محلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.
سوت دیدار فینال ساعت ۱۸ بوقت تهران توسط داوران کره جنوبی و بنگلادش به صدا درآمد و ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی تماشاگر پسند در نیمه اول موفق شدند ۱۸ بر ۱۳ حریف قدرتمند خود را شکست دهند.
برتری تیم ایران تا اوایل نیمه دوم هم ادامه داشت اما در نهایت تیم هندوستان با استفاده از موقعیت میزبانی و بازیکنان با تجربه توانست ضمن جبران اختلاف ایجاد شده با نتیجه ۳۸ بر۲۹ تیم شایسته ایران را شکست دهد تا هندی ها همچنان جام قهرمانی را در کشور خود حفظ کنند.
پس از هندوستان و ایران به عنوان قهرمان و نایب قهرمان جهان تیم های کره جنوبی و تایلند بطور مشترک برسکوی سوم ایستادند.
تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی با تیم های آمریکا، تایلند، کنیا، ژاپن و لهستان همگروه بود.
تیم ملی کبدی ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان ساعت ۹:۳۰ صبح فردا یکشنبه دوم آبان ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشورمان باز می گردد.a

۱ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.