خطر تعلیق وزنه‌برداری برطرف شد؛مرادی: نیازی به حضور سلیمی و انوشیروانی برای عذرخواهی نیست/ هیأت رئیسه فدراسیون جهانی توضیحات ما را پذیرفتند

خطر تعلیق وزنه‌برداری برطرف شد؛مرادی: نیازی به حضور سلیمی و انوشیروانی  برای عذرخواهی نیست/ هیأت رئیسه فدراسیون جهانی توضیحات ما را پذیرفتند
با حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی در مالزی مشکل مربوط به عذرخواهی رسمی این دوچهره سرشناس وزنه برداری ایران بابت اتفاقاتی که در بازی های المپیک رخ داد حل شد.

 

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی به جهت پی گیری و حل موضوع مربوط به عذرخواهی رسمی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی بابت اتفاقاتی که در رقابت دسته فوق سنگین بازی های المپیک 2016 ریو رخ داد، این موضوع با رایزنی های موثر و دیپلماسی موفق بین المللی فدراسیون وزنه برداری بدون نیاز به حضور و اعزام سرمربی و ملی پوش کشورمان در مالزی حل شد. برهمین اساس و با توجه به رایزنی های انجام شده دیگردغدغه ای از بابت تعلیق و یکسری جرایم احتمالی در این باب وزنه برداری ایران را تهدید نخواهد کرد.

بنابراین گزارش ؛ علی مرادی رییس فدراسیون که در جلسه هیأت رییسه فدراسیون جهانی در مالزی حضور داشت، با توجه به حل معضل بوجود آمده بواسطه دیپلماسی موفق و موثر بین المللی که برای حل و فصل این دغدغه صورت گرفت معتقد است:«درجلسه هیأت رییسه جهانی وزنه برداری حضور پیدا کردیم و در این خصوص توضیحاتی مبسوط ارائه دادیم. بی شک توانایی دیپلماسی ورزشی فدراسیون  وزنه برداری ایران در جهان به چشم آمد وکاملا این موضوع در جلسه هیات رییسه احساس شد. در نهایت نیز اعضاء هیات رییسه  از این مسئله خوشحال شدند و همه پذیرفتند که مشکلی وجود نداشته است»

رییس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد:«کشورمان در سطح وزنه برداری جهان از تمام جهات ،خصوصا در بخش دیپلماسی ورزشی از جایگاه بسیار بالایی برخودار است. به همین دلیل با ر ایزنی و دیپلماسی گفت و گو این دغدغه نیز خداراشکر مرتفع شد.»

۲۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.