از دیروز و در خانه کشتی شماره یک تهران؛مرحله دوم تمرینات ملی پوشان آزادکار پیگیری شد

از دیروز و در خانه کشتی شماره یک تهران؛مرحله دوم تمرینات ملی پوشان آزادکار پیگیری شد
مرحله دوم تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از دیروز (شنبه) در خانه کشتی شماره یک تهران پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این مرحله از اردو که با دعوت از 18 کشتی گیر آغاز شده است آزادکاران تمرینات متنوعی از جمله مرور فن، تمرین کشتی، وزنه، دو و میدانی و ایستگاهی را برگزار می کنند.
ملی پوشان در اولین تمرین خود در مرحله دوم اردو، صبح دیروز تمرین وزنه را در دستور کار خود داشتند و عصر نیز تمرین خاک را زیر نظر محمد طلایی سرمربی و علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان و احسان لشگری مربیان تیم ملی برگزار کردند.
آزادکاران صبح امروز استراحت کردند و عصر نیز تمرین کشتی را برگزار خواهند کرد، مرور فن و تمرینات ایستگاهی نیز، صبح و عصر فردا در دستور کار ملی پوشان آزادکار قرار دارد.
این مرحله از تمرینات برای حضور در رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی که روزهای 20 و 21 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان انجام خواهد شد، برگزار می شود اما کادر فنی برای حفظ آمادگی ملی پوشان المپیکی از آن ها نیز برای حضور در این اردوها (به صورت اختیاری) دعوت کرده است.
کمیل قاسمی دارنده مدال نقره و حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک 2016 برزیل در اوزان 74 و 125 کیلوگرم و علیرضا کریمی ملی پوش کشورمان در وزن 86 کیلوگرم این رقابت ها از جمله نفراتی هستند که در این اردو شرکت کرده اند.

۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.