در پی انتخاب محسن رضوانی بعنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا؛تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو

در پی انتخاب محسن رضوانی بعنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا؛تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی انتخاب محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو را بعنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای محسن رضوانی
عضو محترم هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا

انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا که مبین مقبولیت،توانایی و شخصیت علمی و حرفه ای جنابعالی می باشد را صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال بهروزی و توفیق برایتان آرزومندیم.
بدون تردید این مسئولیت مهم بعنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی،بیانگر تلاشهای صادقانه آن مقام محترم در عرصه مدیریتی است و فرصتی خواهد بود تا رشد و تعالی بیش از پیش ورزش شنا در تمامی عرصه های قهرمانی و همگانی قاره کهن را فراهم نماید.
امید است بااتکا به درگاه خداوند متعال در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد و گسترش ورزش شنا در ابعاد همگانی و قهرمانی موفق ومؤید باشید.

کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک

۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.