مهرافرا منوچهری؛میزبان خوبی برای کنفرانس بین المللی خواهیم بود / فرصت به روز شدن برای مربیان داخلی فراهم است

مهرافرا منوچهری؛میزبان خوبی برای کنفرانس بین المللی خواهیم بود / فرصت به روز شدن برای مربیان داخلی فراهم است
نائب رئیس فدراسیون بانوان تنیس معتقد است کنفرانس بین المللی سطح مهارت مربیان داخلی را در رده های پایه افزایش می دهد.

به گزارش روابط  عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت روابط عمومی  فدراسیون تنیس  ؛مهر افزا منوچهری هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی را ارتقا سطح مهارت مربیان به خصوص در رده های پایه اعلام کرد و افزود: این کنفرانس ها سالی یک بار برگزار می شود و در سال ٢٠١۶ توانستیم با رایزنی های فراوان امتیاز این دوره را اخذ کنیم تا ۳۲۲ مربی داخلی بتوانند از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی گفت : در گذشته به دلیل هزینه و مشکلاتی که وجود داشت تنها برای تعداد کمی از مربیان داخلی این امکان وجود داشت تا در این کنفرانس ها که یک کلاس بزرگ آموزشی محسوب می شود شرکت کنند ، اما امسال توانستیم امتیاز این میزبانی را کسب کنیم و ۳۲۲مربی داخلی و ۱۱مربی خارجی از کشورهای غرب آسیا وآسیای میانه در آن حضور پیدا کنند.

وی در ارتباط با مدرسین این کنفرانس اعلام کرد : در این دوره آموزشی سه مدرس خارجی از کشورهای فرانسه و اسپانیا و سید امیر برقعی مدرس داخلی کشورمان مهارت های نوین تنیس را به مربیان آموزش می دهند و پس از پایان آن از طرف فدراسیون جهانی تنیس مدرکی به مربیان اعطاء می شود .

منوچهری در خصوص ویژگی های بارز این کنفرانس اظهار کرد: آخرین دستاوردهای آموزشی در این کنفرانس ها ارائه می شود به خصوص در رده های پایه که فدراسیون به دنبال استعداد یابی در این بخش است و هر استان به تازگی کمیته استعداد یابی خود را تشکیل داده و قطعا پس از این دوره آموزشی استان ها می توانند استعداد های خود را شناسایی  کنند و برای آینده این رشته آنها را پرورش دهند.

وی در پاسخ به این سوال که کشورهای آسیایی چه استقبالی از این کنفرانس کردند گفت : کشورهای آسیایی به نسبت کشور ما محدودیت کم تری برای میزبانی و حضور در این نوع کنفرانس ها دارند ، اما آمار حضور ۱۱کشور همسایه غرب آسیا و آسیای میانه آمار خوبی محسوب می شود و بدون شک این کنفرانس با توجه به مدرسینی که در آن حضور پیدا می کنند یکی از کنفرانس های خوب منطقه خواهد بود.

نائب رییس بانوان فدراسیون در خصوص اینکه آیا این کنفرانس باعث ارتقاء سطح تنیسورهای ما در آینده خواهد شد بیان کرد : قطعا چنین کنفرانس هایی سبب رشد تنیس در هر کشوری خواهد شد به خصوص تنیس ما که به تازگی در رده های پایه سرمایه گذاری کرده است و مربیان شهرستان ها پس از پایان این دوره روش ها و مهارت های نوین را به تنیسورهای خود ارائه می دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی های مثبت این کنفرانس حضور بانوان است که ما می توانیم در رده بانوان نیز تنیسورهای خود را به روز کنیم تا بتوانیم در میادین بین المللی عملکرد بهتری را به دست بیاوریم. اگر بتوانیم هر سال میزبانی این کنفرانس را به عهده بگیریم ، مربیان کشورمان با علم روز پیش می روند .استقبال بسیار خوبی از این کنفرانس شده و امیدواریم رسانه ها نیز از این رویداد ورزشی استقبال کنند زیرا فدراسیون جهانی امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده است.

گفتنی است کنفرانس بین المللی تنیس با حضور ۳۳۳شرکت کننده ( داخلی و خارجی) از ٢۴ لغایت ٢۶مهر ماه در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار خواهد شد.

۱۹ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.