دکترسعیدلو:برای ورزش های مدال آور بیشتر وقت صرف شود

رییس سازمان تربیت بدنی گفت:برای ورزش های مدال آوربایدبیشتر وقت صرف کردتا به موفقیت رسید مخصوصا در رشته هایی که در حال حاضر در بین جوانان رو به رشد است و جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،در نشست بررسی عملکرد فدراسیون کاراته که شب گذشته با حضور مسئولان این فدراسیون در سازمان تربیت بدنی برگزارشد،دکترسعیدلواظهارداشت:باتدابیر ویژه ،برنامه ریزی و استفاده از متخصصان در کاراته، برای کسب سکوهای آسیایی و جهانی بیشتر تلاش کنید.
وی با اشاره به برخی مشکلات در این فدراسیون ادامه داد:هدف همه باید خدمت به ورزش کشور باشد نه منافع فردی، با ریشه یابی اساسی هر چه سریعتر اختلافها رااز بین ببرید تا وقت خدمت به مردم وجوانان صرف مسئله دیگری نشود.
دکتر سعید لو خاطرنشان کرد :پتانسیل رشته کاراته در بین جوانان ایرانی بسیار زیاد است ،باید با گسترش این رشته زمینه همگانی کردن آن و کشف استعدادهای جدید،برای دریافت سکوهای جهانی و آسیایی تلاش کنیم تا جایگاه خوبی در این رشته ورزشی به دست آوریم.
رییس سازمان تربیت بدنی ضمن تاکید بر حمایت از ورزش بانوان در کاراته گفت:جایگاه بانوان در ورزش کشورمخصوصا در کاراته با حمایت بیشترو پتانسیل های موجود قطعا؛ پیشرفت خواهد کرد ،در این راستا مسئولان فدراسیو ن باید برنامه ای گسترده داشته باشند تااستعدادهاراشناسایی کنند.
این گزارش حاکی است ،پیش از صحبت های رییس سازمان تربیت بدنی مسئولان فدراسیون کاراته گزارشی از عملکردخود ارائه دادند.
لازم به ذکر است در این نشست بهرام افشارزاده،حمید سجادی ،مهردادسراجی،حمید قاسمی،علی رغبتی و مسئولان فدراسیون کاراته حضور داشتند.

 

۳ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.