همراه با مسئولین فدراسیون تیراندازی صورت گرفت ؛دیدار مهندس هاشمی با فرزندان شهید جاوید الاثر اله کرم

همراه با مسئولین فدراسیون تیراندازی  صورت گرفت ؛دیدار مهندس هاشمی با فرزندان شهید جاوید الاثر اله کرم
مهندس کیومرث هاشمی به همراه دکتر سید مهدی هاشمی و ملی پوشان تیرانداز در منزل شهید جاوید الاثر مدافع حرم پاسدار جواد الله کرم حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ؛عصر دیروز  ، رییس کمیته ملی المپیک، مهندس کیومرث هاشمی به همراه ریاست فدراسیون تیراندازی دکتر سید مهدی هاشمی و تیراندازان اعزامی  به رقابت های فینال فینالیست های جام جهانی ایتالیا ( الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ و حسین باقری) به منظور بیعت با آرمان های شهدا در منزل شهیدجاوید الاثر  مدافع حرم جواد الله کرم  حضور و با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.
   دراین دیدار مهندس کیومرث هاشمی با اشاره به مقام شهدا در ورزش کشور گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و حضور در کنار خانواده شهید مدافع حرم، پاسدار جواد الله کرم ورزشکار خوب و با اخلاق کشورمان، موجب شد، قوت قلب و انرژی بگیرم.
 وی در ادامه گفت:  امیدوارم تیراندازان کشورمان با سرمشق و الکو قرار دادان شهدای مدافع حرم و همچنین با دعای خیر آنان مثل گذشته پرچم پر افتخار کشورمان را به احتزاز در آورند و این خود یک جهاد است .
 دکتر سید مهدی هاشمی نیز در سخنانی در این باره گفت:  خدا را شاکریم که توفیق یار شد در آغار ماه محرم در منزل شهید مدافع حرم جواد الله کرم باشیم  و خوشحالم از اینکه در کنار مهندس کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از متولیان ورزش  کشور هستم.
 ایشان در ادامه گفت: شهدا الگوی ما هستند، راه و رسمی  که شهدای ورزشکار مدافع حرم انتخاب کردند، می تواند الگویی برای جوانان این مرز و بوم باشد زیرا آنها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار، خودشان را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی با نگاهی فراتر از گذشته و دوران دفاع مقدس در معرض امتحان قرار دادند، این جوانان بزرگوار و بویژه ورزشکاران عزیز امروز نگاهشان فرا ملی و فرا مرزی است.
 وی افزود: قدم گذاشتن در بین این خانواده، تجدید بیعت است.  این خانواده از خانواده هایی است که پیشگام در رشد ورزش تیراندازی بوده و حضور ورزشکاران کشورمان در عرصه های بین المللی به مدد و پشتیبانی دعای خیر خانواده شهدا نیاز دارد و ما این انتظار را داریم که این خانواده بزرگ دعا گوی ما باشند.
ما در منزل شهیدی هستیم که با توسل به ارزشهای ناب اسلامی قدم در راهی قرار دادند که امروز بهترین الگو برای جوانان ورزشکار میهن اسلامیمان شدند.
 در این دیدار حسن مسجدی مسئول کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک و  طاهره علی آبادی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان و نواب نوری دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند .
 
۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.