تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک در دیار کریمان

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک در دیار کریمان

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سومین آیین تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان بازیهای المپیک ریو در شهر کرمان با حضور میهمانان ویژه و استقبال پرشور مردم برگزار شد.
 در این مراسم از سهراب مرادی مرد طلایی وزنه برداری، سعید عبدولی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی و کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در تاریخ المپیک و همچنین از ۷ نفر از مدال آوران و ۳ نفر از مربیان کرمانی در بازیهای پارالمپیک تجلیل شد.

 تجلیل از قهرمانان

این مراسم با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر فرشید گل زاده کرمانی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و مقامات استانی و ده هزار نفری مردم کرمان در بوستان مطهری شهر کرمان برگزار شد.
پیش از آغاز رسمی مراسم تجلیل و در حاشیه افتتاح فروشگاه نسل جدید خواجوی کرمانی، دوازدهمین فروشگاه رفاه استان کرمان، قهرمانان با حضور در این فروشگاه اولین خرید خود را با رفاه کارت هایشان انجام دادند.

 تجلیل از قهرمانان

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک که از میهمانان ویژه حاضر در مراسم بود اظهار کرد: قهرمانان نیاز به حمایت دارند و بالاترین رویداد ورزشی المپیک است، از بحث هایی که می تواند به انگیزه آن ها بیافزاید بحث تکریم آن هاست، در این دوره شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه حامی مدال آوران بود و در سه استان از مدال آوران تجلیل کرد، لذا بنده تشکر می کنم از دکتر گل زاده و همکارانشان و مجموعه فروشگاه رفاه در استان کرمان، امیدوارم این حمایت ها استمرار داشته باشد.
وی ادامه داد: این ها کار بزرگی است و قابل ستایش است و من به سهم خودم از همه مجموعه خانواده فروشگاه رفاه در سراسر کشور قدردانی می کنم.
کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز تکواندو المپیک نیز که در مراسم حضور داشت اظهار کرد: حمایت رفاه از ورزشکاران باعث می شود که آن ها انگیزه بگیرند و بدانند که برای بقیه مهم هستند و کسانی هستند که پشتشان باشند و حمایتشان کنند.
علیزاده در رابطه با پاداش ۵۰ میلیون تومانی رفاه برای بانوان مدال آور اظهار داشت: حمایت از ورزش بانوان باعث ایجاد انگیزه می شود و سرمایه گزاری برای آینده است و بعدها نتایجش را می بینیم.

 تجلیل از قهرمانان

وی در پاسخ به این سوال که می خواهد چه کسی را در خانواده رفاه استخدام کند گفت: این یکی از امتیازات خیلی خوب و جالب بود که مدال آوران می توانند یکی از اقوامشان را در رفاه استخدام کنند و قرار است با مسئولین رفاه صحبت کنم که اگر امکانش باشد من یکی از کسانی که به این کار احتیاج دارد در رفاه استخدام کنم.
سعید عبدولی در مراسم تجلیل ضمن تشکر از شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه در رابطه با حمایت شرکت رفاه از ورزشکاران اظهار داشت: یک انگیزه درونی هست و یک انگیزه بیرونی، ما با تلاش و تعصب خود یک سری کارها را پیش می بریم و تا حدی به جلو حرکت می کنیم اما یک جایی این انگیزه و انرژی تمام می شود و نیاز داریم که از بیرون تلنگری زده شود و دلگرمی هایی به وجود بیاید، مثل همین جشن هایی که رفاه برای ورزشکاران ترتیب داده و هدایایی که به آن ها اهدا کرده است.
عبدولی ادامه داد: همچنین برای ورزشکارانی که در ابتدای مسیر هستند و می توانند آینده ساز باشند بدانند که شرکت هایی مثل رفاه هستند که پس از مدال گرفتنشان از آن ها تقدیر می کنند و این باعث می شود نتایج بهتر شود.
بنابراین گزارش پیش از این شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شهر رامسر و تبریز از بهداد سلیمی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، کیانوش رستمی، حسن رحیمی و مجتبی عابدینی نیز تجلیل به عمل آورده بود.

 تجلیل از قهرمانان

طبق تفاهم نامه ای که بین شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و کمیته ملی المپیک منعقد شد، شرکت رفاه به مدال آوران طلایی مردان و مدال آوران بانوان در هر رنگی، رفاه کارت ۵۰ میلیون تومانی اهدا کرد. از طرفی با هدف حمایت از تمام مدال آوران المپیک، مبلغ ۲۵ میلیون تومان رفاه کارت به مدال آوران نقره و برنز اهدا شد.
همچنین هر کدام از قهرمانان می توانند یکی ار بستگان درجه یک خود را به استخدام شرکت رفاه درآورند.

۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.