رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو: توان پشت سر گذاشتن چین را هم داریم

رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو گفت: آینده نگری، هدف سنجی و برنامه ریزی صحیح فدراسیون در رقابت های جهانی کانادا با کسب مقام نایب قهرمانی به بار نشست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهرداد شیرازی با بیان این مطلب افزود: به واقع رسیدن به رتبه دوم جهان و صعود پنج پله ای نسبت به دوره قبل اتفاقی نبود و نشأت گرفته از مدیریت صحیح و آگاهانه رئیس فدراسیون بود که حاصل آن موفقیت وصف ناپذیر تیم ملی ووشو ایران را رقم زد.
وی اظهار داشت: حالا دیگر می توانیم مدعی باشیم که توان پیشی گرفتن از چین را هم داریم که این منوط به ثبات مدیریت و حمایت همه جانبه سازمان تربیت بدنی از تشکیلات فعلی فدراسیون است.
 شیرازی سطح دهمین دوره رقابت های جهانی کانادا را بسیار بالا خواند و گفت: برخلاف ادوار گذشته همه تیم ها مدعی کسب مدال بودند و کشورهایی نظیر مصر با برنامه ریزی گام به این مسابقات گذاشته بودند و سطح کیفی بازی ها قابل مقایسه با دوره های قبل نبود.
وی وضعیت داوری در کانادا را خوب توصیف کرد و اذعان داشت: شرایط داوری به چند جز مورد انگشت شمار که به واقع اشتباهات سهوی بود، راضی کننده بود که متأسفانه در مواردی هم این اشتباهات تأثیرگذار گریبان تیم ایران را گرفت.
او در پایان تأکید کرد: فدراسیون ووشو با کسب نتایج درخشان در سه سال اخیر روند روبه رشدی را طی می کند و حالا به مرز آرامش رسیده است و قطعاً این مهم با پشتیبانی سازمان ورزش ادامه دار خواهد بود.

۳ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.