مدیر آکادمی بین‌المللی کوکی وان؛ایران پایگاه خوبی برای کوکی وان در آسیا و خاورمیانه است

مدیر آکادمی بین‌المللی کوکی وان؛ایران پایگاه خوبی برای کوکی وان در آسیا و خاورمیانه است
جیونگ هانگ هو گفت: فدراسیون تکواندوی ایران یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود و با وجود ایده‌های نو، مدیریت توانمند و ارتباط خوبی که با مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو دارد میتواند به عنوان پایگاه کوکی وان در آسیا و خاورمیانه معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛دومین دوره مربیگری بین‌المللی با حضور248 مربی تکواندو در دو بخش تئوری وعملی زیر نظر مدرسین کوکی وان «جیونگ هانگ هو»، «جایون کانگ»، «هیونگ نام کوان» و «سوک یونگ لی» از کشور کره‌جنوبی به مدت 5 روز در فدراسیون تکواندو برگزار شد. روابط عمومی فدراسیون تکواندو این فرصت را مغتنم شمرد و با مدیر آکادمی کوکی وان به گفتگو نشست.

«جیونگ هانگ هو» مدیر آکادمی کوکی وان درخصوص اعطای میزبانی دومین دوره بین‌المللی مربیگری به ایران گفت: کوکی وان هدفش توسعه هنر رزمی تکواندو است و برگزاری این دوره‌های مربیگری نیز شامل این مورد می‌شود. با توجه به اینکه ایران جمعیت بزرگی در ورزش تکواندو را به خود اختصاص داده ما برای گسترش فنون تکواندو، برگزاری دومین دوره بین‌المللی مربیگری را به ایران اختصاص دادیم.

هانگ در رابطه با سطح دومین دوره مربیگری بین‌المللی و پیشرفت ایران در این حوزه افزود: مدت زمان برگزاری این دوره‌ها کوتاه است اما مریبان می‌توانند با کسب تجربه در این دوره‌ها در سیستم‌های آموزشی خود تغییر ایجاد کنند. برگزاری این دوره‌ها با برنامه صورت می‌پذیرد و کسانی که موفق به دریافت این حکم می‌شوند باید بدانند که این مدرک اعتبار جهانی داشته و از دوره‌های مفیدی است که در ایران برگزار شده است. پیشرفت ایران در زمینه آموزش را نمی توان انکار کرد. ایران یکی از کشورهایی است که با بهترین امکانات و در سطح بالایی این دوره را برای متقاضیان برگزار کرده است.

هانگ در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای گسترش این رشته در آسیا و خاورمیانه دارید، گفت: ما قصد داریم ورزش تکواندو را در قاره آسیا به خوبی توسعه بدهیم و در این راستا برای همکاری با سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو صحبت‌هایی نیز انجام شده است. معتقدم ایران یکی از کشورهایی است که در تکواندو دانش و مدیریت خوبی را دارد و قطعا برای برگزاری دوره‌های مختلف انتخاب خواهد شد.

مدیر آکادمی کوکی وان در پایان افزود: من دو سال پیش در مرکز ارتباط بین الملل آکادمی کوکی وان حضور داشتم و سعی کردم با تمامی فدراسیون‌ها ارتباط برقرار کنم، متاسفانه هیچ ایده ای برای گسترش ارتباط وجود نداشت اما در ایران این ویژگی دیده می‌شود و کوکی وان نیز با توجه به این پتانسیل همکاری خود را با فدراسیون تکواندو ایران آغاز کرده است و آماده افزایش تعامل و برگزاری دوره های بیشتری در ایران هستیم.

۱۰ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.