آغاز کارگاه هم آموزی پزشک تیم های ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) با حضور پروفسور رونالد موقان

آغاز کارگاه هم آموزی پزشک تیم های ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) با حضور پروفسور رونالد موقان
کارگاه سه روزه هم آموزی پزشک تیم های ورزشی از برنامه های المپیک سولیداریتی با حضور پزشکان ورزشی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با حمایت های بخش ارزش های المپیک_کمیسیون المپیک سولیداریتی IOC  و همکاری کمیسیون پزشکی ورزشی و بخش المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک، کارگاه سه روزه هم آموزی پزشک تیم های ورزشی آغاز شد.
این دوره آموزشی که از برنامه های المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک در سال 2016 میلادی می باشد، با حضور استاد برجسته پزشکی ورزشی دنیا پروفسور رونالد موقان از دانشگاه لافبرو انگلستان و طی روزهای چهارم لغایت ششم مهرماه در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
اسامی اساتید و همچنین مباحثی که در این دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد به شرح ذیل می باشد:
تغذیه و هیدراسیون برای مسابقه، تغذیه برای تمرین، کنترل وزن در ورزشکاران و خطرات و مزایای استفاده از مکمل های ورزشی توسط  پروفسور مقان و محمد صمدی، بازتوانی در آسیب های ورزشی و دستورالعمل های پزشکی جنبش المپیک توسط فرزانه ترکان، روزه داری در ورزش توسط دکتر علینژاد، تمرینات درمانی در فیزیوتراپی توسط آذر معزی، ، کمبود ریزمغذی ها و احتمال آسیب و بیماری در ورزشکاران و همچنین ورزش و هایپر آندروژنی کارکردی توسط لاله حکیمی، مکمل های ورزشی در مقابل دوپینگ توسط رامین طباطبایی و تجویز مکمل های ورزشی در تمرینات استقامتی، هوازی و مقاومتی توسط شهرام فرج زاده.
همچنین در پایان هر روز از این دوره ، سه کارگاه با عناوین 1. آزمونهای کاربردی بعد از بازتوانی در ورزشکاران نخبه 2. اختصاص سازی برنامه تغذیه ای در ورزشکاران قهرمان 3. آزمونهای پیکر سنجی، برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در پایان این کارگاه به شرکت کنندگانی که در نهایت این دوره را با موفقیت به پایان برسانند گواهی المپیک سولیداریتی ویژه پزشک تیم های ورزشی اهدا خواهد شد.

۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.