در مراسم افتتاحیه دومین دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو؛پولادگر: هدف نهایی خانواده تکواندو، رشد و توسعه این ورزش است

در مراسم افتتاحیه دومین دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو؛پولادگر: هدف نهایی خانواده تکواندو، رشد و توسعه این ورزش است
رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندو گفت: از این فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته نهایت استفاده را در راستای رشد و توسعه تکواندو که هدف نهایی خانواده تکواندو است ببرید و شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه دومین دوره بین‌المللی تکواندو با حضور سیدمحمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو)، «جیونگ هانگ هو» مدیر آکادمی کوکی وان، محمد احسنی فروز (دبیر فدراسیون تکواندو)، محمد اسماعیل آذرپاد (رییس کمیته پیشکسوتان)، محمد امین نامجو (رییس کمیته آموزش)، «جایون کانگ»، «هیونگ نام کوان» و «سوک یونگ لی» مدرسین این دوره و 248 مربی زن و مرد در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندوی کشورمان ضمن خیرمقدم به مسئولان آکادمی جهانی تکواندو و شرکت‌کنندگان در این دوره گفت: بسیار خوشحالم که به لطف خداوند متعال و با تلاشی که صورت گرفت، دومین دوره بین‌المللی مربیگری را با حضور مربیان کشور و به میزبانی ایران و در خانه تکواندو برگزار می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: یکی از عوامل موثر در توسعه پایدار تکواندو، ارتقای دانش فنی در تمامی نقاط کشور است. مساله‌ای که به عنوان یک سیاست اصلی همواره مد نظر سیستم آموزشی فدراسیون تکواندو بوده است. به لطف خداوند در این سال‌ها توانستیم تکواندو را در سطح کشور توسعه دهیم و حضور قهرمانان ارزشمند از استان‌های مختلف نشان دهنده این است که ورزش تکواندو به یک استان و منطقه خاص اختصاص ندارد.
رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: امیدوارم این دوره را با موفقیت به پایان برسانید و از این فرصت نهایت استفاده را در راستای رشد و توسعه تکواندو که هدف نهایی همه ما است داشته باشید و شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارید.
«جیونگ هانگ هو» مدیر آکادمی کوکی وان نیز در این مراسم گفت: از دیدن شما خانواده تکواندو بسیار خوشحالم. ما در سال 2014 اولین دوره مربیگری کوکی وان را در ایران برگزار کردیم و خوشحالم که دومین دوره را نیز در این کشور آغاز می‌کنیم.
کوکی وان به عنوان مرکز اصلی تکواندو در جهان برای حفظ و آگاهی در زمینه دان تکواندو، داوری و تربیت مربیان تکواندو فعالیت دارد به خصوص اینکه آکادمی کوکی وان برای تربیت اساتید بین‌المللی تکواندو و پیشرفت تکواندو اهمیت زیادی قائل است.
تلاش ما این است که آموزش تکواندو که به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود همراه با نظم و آرامش انجام باشد که فدراسیون تکواندو ایران این مسئولیت را پذیرفت.
وی در ادامه افزود: از شما می‌خواهیم به مواردی که در این دوره گفته می شود با دقت توجه نمایید. مدت زمان این دوره کوتاه است اما فرصت خوبی برای ارتقای سطح دانش در میان اساتید و مربیان حاضر است.
مدیر آکادمی کوکی وان در پایان از رییس فدراسیون تکواندوی ایران برای زحماتی که برای برگزاری دومین دوره بین‌المللی مربیگری کشید، تشکر کرد.

۵ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.