با کسب یک طلا و دو نقره ؛هیات تکواندو استان تهران در جایگاه سوم تورنمنت مسکو ایستاد

با کسب یک طلا و دو نقره ؛هیات تکواندو استان تهران در جایگاه سوم تورنمنت مسکو ایستاد
در پایان تورنمنت بین المللی روسیه(G2)تیم منتخب هیات تکواندو استان تهران توانست با حضور جوانان مستعد و شایسته یک نشان طلا و دو نقره وعنوان سومی این رقابتها را تصاحب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ تورنمنت بین المللی روسیه (G2)با حضور ۷۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۸ تیم از ۲۶ کشور در دو بخش بانوان و آقایان در اوزان هشتگانه، به میزبانی سالن "ونوا درازبا" شهرمسکو برگزار شد که در پایان این رقابتها، تیم هیات تکواندو استان تهران که به عنوان نماینده کشورمان حضور داشت توانست با کسب یک نشان طلا از سوی کامران مردانی پور، دو نشان نقره پوریا عرفانیان و بهنام اسبقی در جایگاه سوم این پیکارها قرار بگیرند.
تیم ملی روسیه با کسب ۳ نشان طلا و ۲ برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم دانشگاه کره جنوبی با دو طلا و یک برنز نایب قهرمان شد، هیات تکواندو استان تهران با یک نشان طلا و دو نقره بر روی سکوی سوم ایستاد و تیم ملی ایتالیا با یک طلا، یک نقره و دو برنز در جایگاه چهارم قرار گرفت.
لازم به ذکر است هوگوپوشان شایسته استان تهران در این رقابتها به مصاف قهرمانان ازجهان و آسیا رفتند که از نکات حائز اهمیت این مسابقات حضور قهرمانان و ملی پوشان به نام قاره آسیا بود.
هدایت این تیم در این رقابت‌ها برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.
گفتنی است؛ امتیاز این دوره از مسابقات G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز برای رنکینگ جهانی و المپیکی تعلق می‌گیرد.

۵ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.