با حضور شهردار دانانگ وسرپرست کاروان اعزامی و جمعی از مربیان و قهرمانان؛ پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری بازیهای ساحلی به اهتزاز در آمد

با حضور شهردار دانانگ وسرپرست کاروان اعزامی و جمعی از مربیان و قهرمانان؛ پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری بازیهای ساحلی به اهتزاز در آمد
لحظاتی پیش مراسم به اهتزاز در آمدن پرچم و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی با حضور دانگ میف هو شهردار شهر دانانگ میزبان این رقابتها ،جمعی از مسئولین ستاد برگزاری بازیها و شاهرخ شهنازی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم که جمعی از مدیران و مسئولین برگزاری بازیهای آسیایی ساحلی و اعضای کادر سرپرستی،مربیان و ورزشکاران اعزامی کشورمان حضور داشتند طی مراسم خاصی،پرچم مقدس کشورمان در محل برگزاری بازیها به اهتزاز درآمد و سرود ملی کشورمان نواخته شد.  

پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی طی روزهای سوم تا دوازدهم مهرماه در 22 رشته ورزشی برگزار و کاروان ورزشی کشورمان با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی دوومیدانی،کشتی،پنچاک سیلات،ووینام،سامبو،موی تای،کوراش،جوجیتسوو وکوتورین در این بازیها حضور خواهد داشت.

گفتنی است: مسابقات موی تای به دلیل رینگی بودن و برگزاری یک مسابقه برای هر ورزشکار در یک روز، از دو روز قبل آغاز شده است.

در خاتمه این مراسم هدایایی به رسم یاد بود از سوی شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به این بازیها و شهردار دانانگ و مسئولین برگزاری بازیها تبادل گردید.

بعد از مراسم اهتزاز پرچم و نواختن سرود ملی کشورمان برای کشورهای ماکائو،مغولستان و بنگلادش مراسم فوق نیز از سوی مسئولین برگزار کننده بازیها انجام شد.

۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.