پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی-ویتنام؛اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی برگزار شد

پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی-ویتنام؛اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی برگزار شد
اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی کاروان ورزشی کشورمان جهت حضوری موفق در پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی در هتل رویال لاتوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی از روز سوم مهر ماه و با برپایی مراسم افتتاحیه بازیها رسما آغاز می شود که به همین منظور و جهت حضور قدرتمند ورزشکاران کشورمان در این دوره از بازیها، اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی با حضور سرپرست کاروان و اعضای کادر برگزار شد.
در این نشست که با حضور شاهرخ شهنازی سرپرست کاروان برگزار شد اعضای کادر سرپرستی گزارش های مربوط به حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل،تشریفات،اسکان، پزشکی، اداری، فنی و امنیت و حراست را ارائه کردند.
سرپرست کاروان ورزشی کشورمان نیز با تاکید بر تلاش همه جانبه اعضای کاروان و هماهنگی هر چه بیشتر با مسئولین و کادر فنی رشته های مختلف اظهار داشت: برنامه ریزی خوبی برای استقبال و اسکان تیمها در هتل های مختلف و همچنین اعزام به سالن های تمرینی صورت گرفته تا ورزشکاران شرکت کننده بدون مشکل بتوانند رقابتهای خود را پشت سرگذاشته و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
وی ادامه داد: ستاد برگزاری بازیها، اسکان ورزشکاران را در 8 هتل برنامه ریزی که این موضوع کار کادر سرپرستی را برای هماهنگی و برنامه ریزی مشکل می کند اما درخواست من از اعضا این است که با پیگیری مجدانه زمینه حضور بموفع ورزشکاران در برنامه های تمرینی و مسابقات را فراهم کنند تا مشکلی بوجود نیاید.
گفتنی است: مهدی فراهانی،امیر بالزاده،سعید افتخاری، مهرداد برزگر، ناصر طالقانی، دکتر تقوی و سرکار خانم موسوی زاده در این نشست حضور داشتند.

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.