مربی تیم ملی نوجوانان: نوجوانان مستعدی در جودو داریم

مربی تیم ملی نوجوانان: نوجوانان مستعدی در جودو داریم
مربی تیم ملی نوجوانان گفت: برای موفقیت نوجوانان در آسیا کار دشواری داریم اما اگر به موقع اردوها و استعدادیابی را آغاز کنیم با توجه به استعداد خوبی که نوجوانان کشورمان دارند می توانیم هم پشتوانه سازی خوبی داشته باشیم و هم مدالهای خوش رنگ تری در آسیا بگیریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون امیر قاسمی نژاد پس از بازگشت تیم ملی نوجوانان از مسابقات قهرمانی آسیا  گفت:ابتدا باید از متولیان فدراسیون جودو نهایت تشکر را داشته باشم که به نوجوانان و جوانان بها می دهند و به رغم اینکه امسال المپیک را داشتیم و تمام نگاهها در ورزرش ایران معطوف المپیک بود اما فدراسیون جودو از نوجوانان و جوانان غافل نبود و با همان بضاعتی که بود سعی کردند که تیم های رده های پایه را با آمادگی خوب راهی مسابقات آسیایی کنند. یقینا جودو در آینده از این سرمایه ها ی نوجوان و جوان بهره مند خواهد شد چرا که همین بچه ها در آینده به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا می کنند.
قهرمان سابق ایران و آسیا که هنوز خودش در مسابقات داخلی و لیگ جودو حضور می یابد افزود: بنده در کنار استاد عباس نژاد سرمربی خوب و با اخلاق تیم ملی نوجوانان هر چه در توان داشتیم را بکار بستیم و سعی کردیم موارد مورد نظر را به بچه های نوجوان انتقال بدهیم و اگر بدشانسی و چند مورد ناداوری نبود رنگ مدال های ما می توانست بهتر و خوشرنگ تر باشد ضمن اینکه باغچقی با بدشانسی در دور اول اسیر حریف شد و اگر این اتفاق نمی افتاد او تا فینال می رفت و می توانست طلا بگیرد.
وی ادامه داد: با این وجود بچه های ما تمام تلاش خود را کردند هر چند کسب 4 مدال برنز ایده آل نیست ولی اگر به پشتوانه سازی اعتقاد داریم براین باورم که کار نوجوانان ما در مسابقات آسیایی هندوستان خوب بوده است .
قاسمی نژاد افزود: در ایران استعداد زیاد داریم و اگر سرمایه گذاری روی نوجوانان و نونهالان خوب صورت گیرد یقینا می توانیم در آینده به پیشرفت های بسیار خوبی دست پیدا کنیم و این مهم دور از دسترس نیست.

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.