در هیات رئیسه فدراسیون تصویب شد؛تشکیل کارگروه تخصصی برای راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی

در هیات رئیسه فدراسیون تصویب شد؛تشکیل کارگروه تخصصی برای راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی
هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی ، در جهت رفاه حال ورزشکاران و سهولت دسترسی به خدمات درمانی تخصصی ، کارگروه تخصصی برای ایجاد کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ، نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی در حالی  در محل این فدراسیون برگزار شد که  از جمله مهمترین موارد این نشست پیگیری راه اندازی کلینیک تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی برای سهولت دسترسی ورزشکاران به خدمات درمانی لازم بود.
 بر این اساس دکتر غلامرضا نوروزی و دکتر محمدرازی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، دکتر امین نوروزی عضو هیات رئیسه فدراسیون و دکتر رامین کردی رئیس بیمارستان تخصصی نورافشار به عنوان کارگروه تخصصی راه اندازی این کلینیک تعیین شدند.
 علاوه بر این ، در این نشست پیرامون دیگر مباحث کلان و جاری فدراسیون بحث و تبادل نظر صورت گرفت و دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون گزارش کاملی از اقدامات انجام شده این فدراسیون در حوزه های آموزش، درمان ، ساماندهی ورزشکاران، ساماندهی امور اداری و مالی و همچنین خدمات ارائه شده به ورزشکاران المپیکی در خلال بازی های المپیک، بیان کرد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.