استقبال وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از کاروان پارالمپیک

استقبال وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از کاروان پارالمپیک
بامداد امروز گروه دیگری از قهرمانان و مربیان کاروان پارالمپیکی کشورمان به همراه کادر سرپرستی در میان استقبال وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازگشت کاروان پارالمپیکی کشورمان به ایران بامداد امروز گروه دیگری از ورزشکاران،مربیان وکادر سرپرستی کاروان پارالمپیکی کشورمان در میان استقبال دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان،کیومرث هاشمی ریس کمیته ملی المپیک،رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک و دکتر احمدی معاونت امور فرهنگی و زارت ورزش و جوانان و مسئولین فدراسیون جانبازان و معلولین و جمعی از خانواده های ورزشکاران و مربیان وارد میهن اسلامیمان شدند.
کاروان منا که بامداد امروز در دو گروه وارد تهران شده بود در گروه نخست شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته در میان استقبال کنندگان افتخار آفرین جانبازان و معلولین کشورمان حضور داشت.
کاروان پارالمپیکی کشورمان در بازیهای پارالمپیک ریو با کسب 8 مدال طلا 9 نقره و 7برنز در مجموع با 24 مدال در رده پانزدهم این رقابتها جای گرفت.
کاروان ایران با 111 ورزشکار در قالب رشته های دو و میدانی، وزنه برداری، تیر و کمان، تیراندازی، جودو، قایقرانی، دوچرخه سواری، شنا، والیبال نشسته آقایان و بانوان، فوتبال هفت نفره، فوتبال پنج نفره و بسکتبال با ویلچر در این مسابقات حضور یافت.

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۰۷:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.