از سوی رئیس فدراسیون کشتی/نائب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی به وزارت معرفی شدند

از سوی  رئیس فدراسیون کشتی/نائب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی به وزارت معرفی شدند
از سوی رسول خادم، حمید بنی تمیم بعنوان نایب رئیس و رضا لایق بعنوان دبیر فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد ند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم را بعنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی و رضا لایق بعنوان دبیر فدراسیون کشتی را  به وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.  نامبردگان  تا زمان طی مراحل قانونی و صدور حکم بعنوان سرپرست نایب رئیسی  و سرپرست دبیری فدراسیون کشتی فعالیت می نماید. .

بنی تمیم پیش از این سه سال بعنوان دبیر فدراسیون کشتی فعالیت می کرد و از قهرمانان کشتی فرنگی ایران  و عنواندار اسیا است.
معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و دکترای تربیت بدنی از سوابق اجرایی و تحصیلی، بنی تمیم است.، وی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2006 میلادی و همچنین مدال‌های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال‌های 2004 و 2006 میلادی و طلای جام یادگار امام را در کارنامه ورزشی خود دارد.
لایق عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد، قهرمان  جام جهانی سال ١٩٩٣، و دانشجویان جهان بوده و سابقه پنج سال مربیگری تیم ملی کشتی آزاد از جمله المپیک 2012 و 2016 و مسابقات جهانی 2013، 2014 و 2015 دارد.
همچنین ریاست هیأت کشتی استان قزوین و معاونت اداره کل ورزش و جوانان این استان و فوق لیسانس مدیریت ورزشی از سوابق اجرایی و تحصیلی رضا لایق است.

این موضوع در سمینار امروز روسای هیئت های کشتی سراسر کشور که اکثریت اعضای مجمع فدراسیون کشتی را تشکیل می دهند.، اعلام شد و به تایید اعضاء رسید. مجمع فدراسیون کشتی پیش از این انتخاب نایب رئیس و دبیر را به رئیس فدراسیون کشتی واگذار کرده بود. بنی تمیم و لایق  برای صدور حکم نایب رئیسی  و دبیری به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.