زهرا نعمتی: دعای خیر مردم سبب موفقیتم شد/ تاثیر مثبت روی ذهن مردم دنیا گذاشتم

زهرا نعمتی: دعای خیر مردم سبب موفقیتم شد/ تاثیر مثبت روی ذهن مردم دنیا گذاشتم
بانوی کماندار طلایی ایران انرژی مثبتی که از مردم گرفته را دلیل اصلی کسب مدال طلا در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک برشمرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت پارالمپیک؛زهرا نعمتی قهرمان دوره گذشته پارالمپیک که بازی های المپیک را نیز تجربه کرده و پرچمدار کاروان ایران در المپیک نیز بوده است, در مرحله فینال رقابتهای ریکرو تیراندازی باکمان پارالمپیک برابر «چون یان وو» از کشور چین قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد تا هفتمین طلایی کاروان «منا» لقب بگیرد.
نعمتی گفت: از فکر کردن به مردم انرژی می گرفتم و باعث شد کارم راحت تر شود.  فینال خیلی عالی بود . یک حسی بود که به من می گفت برنده می شوم و این به خاطر افرادی بود که اینجا حضور داشتند و پیروزی مرا می خواستند. 
وی که مورد استقبال انبوه خبرنگاران و رسانه ها قرار گرفته بود در ادامه گفت: خیلی خسته ام و تمام خستگی این دو، سه ماه را دارم روی دوشم احساس می کنم. امیدوارم که موفقیت کاروان پارالمپیک ایران ادامه پیدا کند. 
نعمتی تصریح کرد: بیشتر از کسب مدال طلا برای این خوشحالم که توانستم روی ذهن مردم دنیا تاثیر بگذاریم. اینکه ورزش می تواند صلح جهانی به همراه داشته باشد. 
وی با اشاره به دختر خردسالی که مادرش نام زهرا را برای وی انتخاب کرده، گفت: این دوستم زهرا اگر اینجاست می دانم که کار مفیدی که قرار بوده را انجام داده ام.  هدفم این بود که قلب قهرمان مردم دنیا ر ا بیدار کنیم. به همه ثابت کردم خواستن توانستن است. با ذهنتان می توانید هر آنچه می خواهید با تمام وجودتان  به دست آورید. این امروز برای من یک هدیه بزرگ تر بود.چیزی که بیشتر به من چسبید این بود که توانستم نتیجه زحماتم را ببینم. فقط هدفم مدال گرفتن نبود. آنچه برای من ارزش داشت این بود که روی قلب بسیاری از مردم تاثیر بگذارم. 
نعمتی در پایان گفت: رقابت سختی بود.  خوشبختانه خیلی خوب تمام شد. واقعا برای من شگفت انگیز بود که این همه مورد تشویق واقع شدم. دوستان ، مربیان و دکتر واعظ به من کمک کردند تا قهرمان شوم.
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.