سیامند رحمان:خوشحالم دل مردم ایران را شاد کردم

سیامند رحمان:خوشحالم دل مردم ایران را شاد کردم
وزنه بردار طلایی ایران گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به قولی که داده بودم عمل کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیکی ایران اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستم امروز خوشرنگ ترین مدال را برای کاروان منا به ارمغان بیاورم. خوشحالم که با کسب مدال طلا و رکوردشکنی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم.

وی افزود: از آقای خسروی وفا و مربیانم که همیشه روحیه و انرژی به من دادند، تشکر می کنم. احساس غرور می کنم که بعد از این همه سختی و زحمتی که کشیدم، زحماتم به بار نشست. در این مدت اردوهای سخت و طولانی را پشت سر گذاشتم و تحمل این همه دوری از خانواده هم دشوار بود.

قوی ترین مرد پارالمپیک بیان کرد: امروز خستگی از تنم در رفت. از مسئولان انتظار دارم که به ورزش اهمیت بیشتری بدهند تا ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی دغدغه ای نداشته باشند. در صندوق حمایت از قهرمانان برابری وجود ندارد. البته امیدوارم همه چیز درست شود.




سیامند رحمان در ادامه گفت: در لحظه ای که می خواستم وزنه ها را مهار کنم می دانستم مردم کشور و همشهری هایم درحال تماشای مسابقه ام هستند و خوشحالی آنها را در ذهنم داشتم. خیلی خوشحالم به قولی که داده بودم عمل کردم.

وی در پایان به سوالی در خصوص شرایطی که برای بهداد سلیمی در المپیک به وجود آمد و اینکه آیا ترسی از اتفاق مشابه نداشته، چنین پاسخ داد: بهداد سلیمی دوست نزدیک و صمیمی من است. برایش آرزوی موفقیت می کنم. همین که قوی ترین مرد المپیکی و پارالمپیکی از ایران هستند احساس غرور و خوشحالی می کنم. در آخر هم می خواهم خطاب به همشهری هایم بگویم از اینکه توانستم دلشان را شاد کنم خوشحالم و دست تک تک آنها را می بوسم.

۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.