رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان- گرجستان؛پیروزی، آرامی، محرابی، و برادران فروزنده

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان- گرجستان؛پیروزی، آرامی، محرابی، و برادران فروزنده
چهار نماینده کشورمان مسابقات خود را در رقابت های روز دوم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان با پیروزی آغاز کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، روز دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر تفلیس گرجستان درحال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در پایان دور دوم به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اختیار بوتیروف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 46 کیلوگرم محمد محرابی نیکلاس اوهلن از سوئد را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد وی در دور دوم نیز مقابل آشوت مخیتاریان از ارمنستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله فایل اسکندراف از آذربایجان است.

در وزن 69 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست مقابل اولو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد، تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را داشته باشد.

در وزن 76 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل ساجان ساجان از هند با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید تا در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر کوماروف از روسیه برود.

در وزن 85 کیلوگرم حسن فروزنده در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مقابل لیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز فیلیپ رادیف از بلغارستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژانتاس نورگالی از قزاقستان برود.

 

۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.