دور دهم المپیاد جهانی شطرنج؛پیروزی مگنوس و هم تیمی هایش مقابل تیم ملی شطرنج ایران/بانوان به تساوی مقابل آرژانتین رضایت دادند

دور دهم المپیاد جهانی شطرنج؛پیروزی مگنوس و هم تیمی هایش مقابل تیم ملی شطرنج ایران/بانوان به تساوی مقابل آرژانتین رضایت دادند
دور دهم رقابتهای شطرنج المپیاد جهانی باکو با یک تساوی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسوین شطرنج، دهمین دور از رقابت‌های شطرنج المپیاد جهانی باکو با یک تساوی و یک شکست برای شطرنجبازان ایرانی همراه بود.

تیم ملی مردان کشور در این دور به مصاف تیم نروژ که مگنوس کارلسن مرد شماره یک شطرنج جهان را در اختیار دارد رفت. کارلسن در این دیدار بر روی میز یک با احسان قائم مقامی به رقابت پرداخت و به پیروزی رسید. شاهین لرپری زنگنه مقابل آرین طاری شکست خورد.علیرضا فیروزجا نیز مقابل حریف شکست خورد و پرهام مقصودلو به تنها تساوی این دیدار دست پیدا کرد تا ایران این دیدار را با نتیجه ٣/٥ بر ٠/٥ واگذار کند.

در بخش بانوان نیز تیم ملی ایران به تساوی ٢-٢ مقابل آرژانتین رضایت داد.خادم الشریعه و پورکاشیان در این دیدار مساوی کردند و غزل حکیمی فرد به پیروزی رسید.میترا حجازی پور نیز مقابل حریف شکست خورد.

دور پایانی رقابت‌های المپیاد جهانی شطرنج از ساعت ١١/٣٠ امروز برگزار خواهد شد و تیم ملی مردان کشورمان به مصاف تیم ملی شیلی می رود. بانوان کشورمان نیز در آخرین دور به مصاف تیم دوم آذربایجان خواهد رفت.

۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.