سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان:مربیان تیم ملی با دقت زیادی انتخاب شده‌اند

حسام‌الدین جعفری با بیان اینکه نفراتی که به اروهای بعدی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان راه پیدا می‌کنند سرمایه‌های اصلی کشتی فرنگی ایران در آینده خواهند بود گفت: با هم فکری سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی در هر سه رده‌ی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قصد داریم نفراتی را انتخاب کنیم که مطمئنا در آینده کشتی فرنگی ایران نقش پررنگی را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در ادامه اظهار داشت: کار اصلی من در تیم ملی بزرگسالان است و با درخواست ناصر نوربخش و موافقت رئیس فدراسیون کشتی مقرر شد تا به طور موقت به عنوان سرپرست در اردوی اول تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور داشته باشم. اردوهای دو هفته‌ی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای فدراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه در واقع نفراتی از میان دعوت شدگان باید انتخاب شوند که در آینده‌ای نزدیک باید بار اصلی کشتی فرنگی ایران را به دوش بگیرند. در مرحله‌ی اول بیش از چهل کشتی‌گیر و در مرحله‌ی بعد حدودا سی کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد که از میان این تعداد حدودا 40 نفر را انتخاب خواهیم کرد.
وی افزود: در طی این دو هفته تست‌های مختلفی را از دعوت‌شدگان به اردو می‌گیریم. این نفرات هرچند بهترین‌های مسابقات قهرمانی کشور جهان هستند ولی باید بدانیم که آن‌ها در نهایت سه جلسه در هفته تمرین کشتی می‌کردند و ما باید ببینیم که آیا آن‌ها تحمل سه جلسه تمرین در روز را دارند؟
حسام‌الدین جعفری با بیان اینکه طباطبایی، قلاوند و مشروطه از جمله مربیان خوب کشتی فرنگی کشور هستند تصریح کرد: این مربیان پس از بحث و بررسی‌های زیاد انتخاب شده‌اند. طباطبایی از جمله مربیان خوب سنگین وزن است که به دلیل حضور در تیم ملی نوجوانان اطلاعات و شناخت خوبی از فرنگی‌کاران دعوت شده به اردو دارد چراکه در رده‌ی نوجوانان این فرنگی‌کاران زیرنظر خود او کار می‌کردند. قلاوند نیز از جمله مربیان سازنده‌ی خوزستانی است که به مانند مشروطه فرنگی‌کاران مستعد بسیار زیادی را به تیم‌های ملی معرفی کرده است.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان اردوهای مرحله‌ی اول و دوم تیم ملی کشتی‌گیران باقی‌مانده در هر مرحله‌ غربال می‌شوند و پس از مسابقات انتخابی تیم ملی تقریبا شالوده‌ی اصلی تیم ملی جوانان مشخص خواهد شد.
 

۲ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.