مراسم افتتاحیه بازیهای پارالمپیک ریو 2016 برگزار شد

مراسم افتتاحیه بازیهای پارالمپیک ریو 2016 برگزار شد
کاروان ورزش ایران در حالی دقایقی قبل در مراسم افتتاحیه رژه رفت که عشرت کردستانی پرچمدار این کاروان بود و با لباس سفید احرام در این مراسم حضور پیدا کرد. کاروان ورزش ایران با نام «منا» در این دوره از بازیها شرکت کرده است.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره بازیها با روشن شدن مشعل بازی ها رسما کار خود را آغاز کرد.
* فلیپ کریون رئیس کمیته بین‎المللی پارالمپیک که یکی از تماشاگران ویژه این مراسم بود از سوی حاضران به شدت مورد تشویق قرار گرفت.
* در میان کاروان ورزش آرژانتین فردی حضور داشت که پیراهن لیونل مسی را برتن کرده بود و مورد توجه دوربین ها و عکاسان قرار داشت.
* کاروان ورزش ایران در حالی در مراسم افتتاحیه رژه رفت که عشرت کردستانی پرچمدار این کاروان بود و با لباس سفید احرام در این مراسم حضور پیدا کرد. کاروان ورزش ایران با نام «منا» در این دوره از بازیها شرکت کرده است.
* برخی چهره های کاروان ورزش ایران از جمله زهرا نعمتی و سیامند رحمان بیشتر از سایرین مورد توجه رسانه ها و دوربین های تلویزیونی قرار گرفته بودند.
* مردم برزیل استقبال نسبتا خوبی از رقابتها به عمل آوردند این در حالی است که این نگرانی وجود داشت این مراسم مورد استقبال واقع نشود.
* کاروان چین از جمله بزرگ ترین کاروان های این دوره از مسابقات بود. چین با ۳۲۸ ورزشکار شامل ۱۶۱ ورزشکار مرد و ۱۴۷  ورزشکار زن در این دوره از رقابتها شرکت کرده است.
* فلیپ کریون، رئیس کمیته بین‎المللی پارالمپیک، در بخشی از مراسم گفت: شما از طریق پارالمپیک تعریف جدیدی از ورزش و توانایی‎ها را خواهید دید. به 159 کشور حاضر در این مسابقات خوشامد می‎گویم. شما اینجا هستید تا توانایی‎های خود را به اوج برسانید.
* رئیس کمیته برگزارکننده رقابتها «کارلوس آرتور نوزمان» و «فیلیپ کریون» هم در این مراسم به سخنرانی پرداختند. ضمن اینکه «میشل تمر» رئیس جمهور برزیل این بازی ها را افتتاح کرد.
* این مراسم با شکوه با حضور شناگر برزیلی «کلودوالدو سیلوا» و روشن کردن مشعل مسابقات به پایان رسید. پیام این مسابقات ۱۱ روزه این است: هرچیزی ممکن می شود. 
در این دوره از مسابقات بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار از ۱۶۰ کشور جهان به مدت دو ۱۰ روز در ۲۳ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزشی کشورمان با عنوان «منا» متشکل از ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی در این دوره از بازیها حضور خواهد داشت.
نظر
نام
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.